Hoihoi, Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik weet het echt niet meer! Vanaf januari dit jaar proberen mijn vriend en ik zwanger te raken. tot nu toe helaas zonder resultaat. Nu zit ik met het volgende: Vorige maand had ik inplaats van een "normale" ongesteldheid alleen een paar dagen bruinige afscheiding, maar niet echt veel. Heb toen aangenomen dat dit vast mijn periode was, overigens wel 1 1/2 week te laat.Zwangerschapstest was negatief. Meteen daarna begonnen met ovulatietesten. Vorige week ineens weer 1 dag bruin vloeien.Daarna een week niets, afgelopen vrijdag begon het bruine vloeien opnieuw en hield 1,5 dag aan.Vanaf vandaag weer bruin vloeien.(vanochtend ook een klein beetje rood) Ik snap er niets meer van, mijn ongesteldheid zou wel ongeveer nu moeten zijn.Heb 3 weken ovulatietesten gebruikt, en volgens testjes geen eisprong gehad??! Toch nog maar een zwangerschapstest gedaan, wederom negatief. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?Heb nu dus al 2 maanden geen normale ongesteldheid gehad, maar wel af en toe bruin vloeien. Ovulatietesten aldoor negatief, en ook zwangerschapstesten negatief. Is mijn lichaam zwaar in de war, of kan ik misschien toch zwanger zijn? Voel me ook niet ongesteld, normaal zijn 1e 2 dagen altijd vrij heftig. Wat moet ik doen? Groetjes, Silver
hoi Silver, als je zwangerschapstesten negatief zijn ben je niet zwanger. Het is wle apart dat je ook geen ovulatie of echte menstruatie hebt gehad. Ik zou het even overleggen met een huisarts. Mirjam