Zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lieee, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieee

Lieee Lid

22 jul 2008
    17
    0
    0
    Hallo,

Ik had een vraagje.. Ik ben al paar dagen overtijd en heb een vaginale schimmelinfectie opgelopen ik ben gister naar de huisarts geweest en heeft mij een receptje gegeven nu heb ik die gister avond ingebracht en heb ik vanmorgen een zwangerschapstest gedaan deze was negatief kan het zijn dat je negatief kan testen met een vaginale schimmelinfectie?

Alvast bedankt.
    Liefs,

2. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog nooit van gehoord, maar ik ben ook benieuwd. Ik lees even mee.

3. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi Liee, ik zou het ook niet weten, maar heb het gebrobeerd op google op te zoeken,maar daar is ook niets te vinden. Wel stond er dat door een teveel aan eiwitten in je urine(blaasontsteking), dat je dan wel negatief zou kunnen testen,terwijl je wel zwanger bent. Dus misschien geldt dat hier ook voor. Het gaat natuurlijk om je zuurtegraagd , en een schimmel,maar of dta effect heeft???? Ik hoop dat iemand een duidelijk antwoord voor je heeft. En anders toch aan de huisarts vragen, en over een paardagen weer testen. Succes ermee. liefs Vita

4. Lieee

Lieee Lid

22 jul 2008
    17
    0
    0
    Ik heb ook gezocht op internet maar kan er ook niet zoveel over vinden. :(

Ik zal vrijdag als ik het nog niet nog maar een testje doen.

Maar was benieuwd of dat zou kunnen negatief testen met een vaginale schimmelinfectie maar helaas niemand die het echt weet.

Toch bedankt.

Liefs,

Deel Deze Pagina