Hoooi Alle meiden die vandaag (10 oktober) mogen testen! De dag van de hoofddoeken van Geert Wilders (toch eens op nu.nl kijken wat voor actie dat geworden is haha!) Ik mag vandaag testen maar ik moet van mezelf tot dinsdag wachten... Wie mag wel vandaag testen en heeft al uitslagen? Liefs! MyLo
ik mag ook testen maar ik wil nog een week wachten kreeg met 5 weken de miskraam elke keer.... dus ben nogal voorzizchtig..... heb ook best wel pijn in mijn maagstreek
Ik mocht eigenlijk gisteren al testen, maar ik ben bezig met een kuur voor blaasontsteking en ik ben bang dat deze de test beïnvloed. Weet iemand van jullie of dat kan?
volgens mij kan dat invloed hebben , maar of hij vals positief asngeeft of juist negatief terwijl je zwanger bent , dat weet ik niet ..........Heb het hier alleen weleens gelezen dat het invloed kan hebben
Ik mocht vandaag eigenlijk pas testen, maar heb gisteren stiekem al getest (kon niet meer wachten ) En er was een heel licht 2e streepje te zien! Vanmorgen nog eens getest en de streep was meteen een stuk dikker. Dus ja... mijn uitslag is: zwanger!! Succes voor diegene die nog moeten testen! Spannend! Ik duim voor jullie!
Gefeliciteerd! Ik ben intussen (even denken) 3 dagen overtijd en nog geen spoor van ongi! Maar ik heb mijn hoop niet te hoog want mijn cyclus was vroeger altijd erg onregelmatig en je schijnt 6 maanden nodig te hebben om te ontpillen, dus ik weet het niet maar ik vind het wel verrekte spannend, en dan heb ik soms buikpijn maar of het van spanning of ongi is? Ik had wel een hele felle steek rond de tijd van innestelling, als ik zwanger ben dan, dus wie weet...
Iedereen die positief heeft getest, van harte gefeliciteerd! Ik hoefde niet eens te testen, mij kwamen de duiveltjes me vanmorgen ineens om de oren vliegen Het mocht niet zo zijn...
hallo dames, Ik heb vanmiddag een test gedaan en hij was negatief!! Maar ik ben nog steeds niet ongi.. Beetje raar want mijn cyclus is 31,31,31,28 Ik hoop dat de test nog iets te vroeg was of dat is heel snel ongi wordt. Wordt een beetje nerveus van dat afwachten groetjes
IK OOK!!!! Had net wat krampjes maar dat leek meer op bandenpijn (van wat ik heb gelezen dan) en dat is nu ook weer over... Vandaag maar alvast een testje gekocht morgen stiekem testen hubbie weet niet, hem heb ik gezegd dat ik tot donderdag wil wachten met testen! Zucht... Trouwens, mijn hubbie werkt thuis, hoe doe ik dan in vredesnaam stiekem de test?
oh dat is een goeie! Dan doe ik gewoon of ik ongesteld moet worden (want dat moet ook als ik niet zwanger ben haha) en ga ik lekker douchen Ladieda
Goed ik heb gisteren toen mijn man niet thuis was in de avond een test gedaan, maar die was negatief. Later die avond veel buikpijn en vanochtend ook, maar alles is nu gestopt en ik weet echt niet meer waar ik aan toe ben... Mijn moeder is wel eens schijnzwanger geweest, is dit erfelijk?
nee denk van niet hoor maar misschien heb je de test te vroeg gedaan?hopelijk krijg je snel meer zekerheid!!liefs Patricia
nou moest zaterdag worden en heb maandagavond test gedaan.. Hopelijk ben ik maar iemand met weinig HCG aanmaak Pijn in buik over en geen ongi te bekennen
Helaas ben ik vandaag (5 dagen overtijd) ongesteld geworden... Ik heb bij mijn nieuwe banner maar een cyclus van 32 dagen ingevuld