ik heb sinds gister avond veel slijm verlies en harde buiken.de slijm verlies is er continu.en harde buiken.ik ben zo bang dat het iets ergs is ik ben nu 28 weken zwanger.zodra ik opsta en begin te lopen voel ik de slijm en af en toe wat vocht naar beneden druppelen langs mijn been.wie heeft dit ooit meegemaakt of weet wat dit is?
als ik jou was zou ik toch ff de vk bellen! Kan zijn dat het gewoon wat slijmerig/waterige afscheiding is maar voor de zekerheid kun je altijd ff bellen! misschien is het een deel van de slijmprop. dit kan in principe geen kwaad want dat wil niet zeggen dat je gaat bevallen! doe wat goed voelt meid! wil je bellen gewoon doen daar zijn ze voor! s6
Hey meid, Ik had afgelopen donderdag ook last van harde buiken ik ben namelijk 27 weken vandaag. Uit voorzorg hebben ze mij een nachtje daargehouden. Ze hebben ook gekeken als de baarmoedermond nog dicht was. Deze was gelukkig nog dicht. Nu heb ik een voorschriftje gekregen voor magnesium te nemen iedere dag. Dit ontspant je spieren. Nu moet ik wel zeggen dat ik het pas neem als het echt nodig is. Ik wil je niet ongerust maken maar zoals ze zeggen kan je beter eens wat vaker naar de verloskunde gaan als je je ongerust voelt. Veel succes grtz