Ik weet het even niet meer...

Discussion in 'Zwanger worden' started by marleentje, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleentje

marleentje Nieuw lid

Nov 13, 2006
    2
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik weet het even niet meer. Ik ben vorig jaar eind december gestopt met de pil. Ben sinsdien 6 of 7 keer ongesteld geworden. De langste cyclus was 112 dagen. De laastse keer was ik bijna "normaal" 31 dagen. Ik kreeg een beetje hoop dat het nu over was met die onregelmatigheid. Drie weken later dacht ik een eisprong te voelen, had zoiets nog nooit gehad, een licht ongesteldheids gevoel. Ben naar de wc gegaan om te kijken of ik het was omdat het zo echt voelde.
    Ongeveer twee weken later had ik opeens hele licht rose afscheiding (sorry :oops: ) dat duurde twee dagen. En verder dus niets.....
    Nu zit ik dus op dag 54! Alweer :x
    Vorige week heb ik een test gedaan en die was negatief.
    Het gekke is dat ik me op de een of andere manier wel zanger voelde maar misschien is dat de hoop die mijn lichaam voor de gek houdt, hahaha. Ik blijf er maar mee lachen want anders maak ik mezelf helemaal gek.
    Ik wil eigenlijk heel graag weer testen maar ben zo bang weer teleurgesteld te worden.

Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het even kwijt.

Groetjes Marleen

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    Ja je kan jezelf soms echt goed voor de gek houden. :D
    Toen ik net gestopt was met de pil dacht ik ook steeds vanalles te voelen etc...
    Maar ik merkte dat ik daar echt een beetje mee op moest passen want ik kon mezelf echt gek maken ermee. ( nou had ik de mazzel dat ik ook nog eens heel snel zwanger werd)
    Maar als ik jou was zou ik toch wel gewoon nog een test doen hoor. Ik zou niet tegen de onzekerheid kunnen.
    Gewoon ervan uitgaan dat de uitslag negatief is, kan het alleen maar meevallen toch ;)

succes!

3. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    @Marleentje

Hou je je cyclus bij en ben je al eens bij de ha geweest?

4. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Misschien is het eens goed om contact op te nemen
    met de huisarts ...Misschien dat je dan doorgewezen kan worden
    naar de gyn.. En wellicht kunnen ze dan je menstruatie weer op orde krijgen door medicijnen!

Succes,

Groetjes,Alida

5. marleentje

marleentje Nieuw lid

Nov 13, 2006
    2
    0
    0
    Hallo Allemaal,

bedankt voor de reacties!

Ik ben al bij de huisarts geweest en die heeft me doorverwezen naar de fertiliteitskliniek. Maar dat vinden we veel te snel gaan. Eigenlijk hoopte ik dat ik gewoon eerst nagekeken zou worden en aan de hand daarvan we zouden beslissen wat we verder zouden doen.
    Ik moet er even bij vertellen dat ik al een zoontje heb, toen ben ik zwanger geraakt terwijl ik de pil slikte. Dus ergens had ik wel verwacht dat het nu ook weer snel zou gaan.
    Ik weet haast dat ik mezelf gek maak maar aan de andere kant heb ik wel allemaal vage klachtjes. Gevoel zegt zwanger, verstand zegt negatief. En daar word ik zo gek van (en kost een fortuin :) )

Hoe lang zijn jullie al bezig?

groetjes Marleen

6. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen

Share This Page