Zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door germar, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Die dipsticks zou ik de volgende keer ook nemen.. heb er nog een paar midstreams liggen, kijken hoe ver ik daar nog mee kom.. Ga niet meer zo vroeg beginnen met testen, denk niet eerder als dag 14 of 15.. weet jij al wanneer jij gaat beginnen met testen? Wel spannend weer straks ;)

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Verleden keer ben ik op dag 10 ofzo begonnen. En ei was pas om dag 18. Heb dus nog maar 1 midstream over. Denk dat ik nu zo ergens op dag 12 begin. Ben ook wel weer bang dat ik anders mijn ei ga missen.
    Ja zeker weer spannend! Ben nu alweer benieuwd naar mijn volgende testmoment ;)

3. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Daar ben ik ook wel weer benieuwd naar.. moeten nog een paar weekjes wachten pff.. beetje te lang nog ;)

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ja, achja... gaat vanzelf weer komen die spannende dag!

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    En Germar; ben je alweer begonnen met de testjes? Ik zou eigenlijk vandaag moeten beginnen, maar denk dat ik het morgen pas doe...

6. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Poema; nee ben ook nog niet begonnen.. zit nu op cd 10 en denk dat ik donderdag begin. Ben ik denk ik nog veel te vroeg, maarja je wilt hem ook niet missen he ;)
    Ga jij nu de dipstick proberen?

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    jep. ik ga met de dipstick aan de gang... Denk morgen, dan is het cd12 voor mij. Ben ook bang om hem te missen maar heb nu nog geen andere symptonen dus ja...

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ben weer begonnen hoor Germar ;). Twee negatieve testen. Dus nog even doortesten. En jij?

9. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Hopen dat ie gauw positief wordt he ;)
    Ik ben nog niet begonnen, wil morgen weer beginnen... vind t wel weer spannend :)

10. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Poema; :) en heb je al een positieve test gehad of wordt ie al donkerder? Ben gisteren dus begonnen met testen, negatief nog. Hoe bevalt de dipstick? Vindt je ze net zo goed als de midstream? Moet er nog een paar bestellen, anders heb ik er te weinig voor deze maand.. ;)

11. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Hi! Nee nog steeds negatief. Zit alweer op CD15...
    Dipsticks zijn prima. Je moet wel urine opvangen, maar dat deed jij ook met de midstream toch? Dat vind ik soms wel wat gedoe. Maar het werkt wel.
    Donkerder worden ze niet. Maar dat had ik verleden keer ook niet. Toen had ik gewoon opeens uit het niets een knaltest.
    Als je de tests trouwens besteld heb je ze de volgende dag in huis.
    Ben benieuwd wanneer die bij jou positief wordt. Zou lachen zijn als we tegelijk zwanger zouden worden! ;)

12. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Dat zal zeker lachten zijn.. t zou zo maar kunnen dat we tegelijkertijd zwanger raken en wie weet (hopelijk) wel in deze ronde :) Ja, ik ving de urine ook al op met de midstream, vond ik zelf wat gemakkelijker.. ga morgen de dipsticks maar bestellen, dan heb ik ze maandag in huis. Dat gaat wel lekker snel. Ben ook benieuwd wanneer we positief testen, hopelijk gauw.. ;)

13. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Die Dipsticks zijn trouwens wel erg klein. Was wel even verbaasd toen ik die uit de verpakking haalde. Je ziet hier natuurlijk altijd foto's maar niet in verhouding met iets. Ik denk dat ze maar een millimeter of twee breed zijn bijvoorbeeld. Dusseh, niet schrikken hahaha

14. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Voor mijn vorige zwangerschap heb ik ook dipsticks gebruikt, van sensitest... dus ik ben er wel een beetje bekend mee. Heb ze inmiddels besteld. Die midstream zijn ook een keer zo duur, is ook helemaal niet nodig.. als die dipstick net zo goed werken ;)

15. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ja volgens mij werken die net zo goed. Althans, nog geen eisprong ontdekt maat goed dat zegt niets over de dipsticks. Ik denk dat het principe hetzelfde is maar dat de midstream gewoon een luxere uitvoering is.

16. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Ja dat denk ik ook. Heb ook nog steeds geen positieve ovutest.. Test jij nu een uur eerder i.v.m. het uursverschil? Of hou je gewoon de nieuwe tijd aan? In feite test je dan niet meer om dezelfde tijd he ;)

17. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Nee, het lukt zowieso niet erg om steeds op hetzelfde tijdstip te testen. Probeer steeds als dochter in bad zit, maar goed, zaterdag waren we rond die tijd niet thuis bijvoorbeeld. En vanavond ga ik bij vrienden eten. Dus dan test ik wat eerder op werk. Had nog een midstream liggen, wel handiger voor 'onderweg' hahaha
    Tja, ik weet niet of het zou zoveel scheelt hoor, elke dag op hetzelfde tijdstip...

18. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Net weer getest... Nog steeds negatief... en ik zit al op CD18... Ik vind het beetje vreemd, maar goed...

19. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Duurt lang he, voordat je een postieve test hebt.. bij mij is ie ook nog steeds negatief, zit op cd 17. Maargoed vorige maand was ie ook pas op cd 19 positief.. nog ff geduldig zijn ;)

20. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    He meiden.. Krijg de testen van zwanger&kids vandaag binnen. Zijn het een beetje goede testen?

Groetjes

Deel Deze Pagina