Zwangerschapstest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by germar, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    @Germar: tja, geduldig... begin me beetje zorgen te maken over de tijd tussen mijn eisprong en mijn ongesteldheid... Verleden keer zat daar maar 10 dagen tussen. Dat is toch (te?) kort als luteale fase?

@Firefly: ja, ben tevreden over de testen van zwanger & kids. Doen wat ze moeten doen volgens mij... Welke heb je besteld? Ik heb nu de dipsticks. Prima te doen. Midstream vind ik wel makkelijke in gebruik, want daar plas je zo overheen (ben niet zo goed in opvangen van urine... ;))

2. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    @ Poema, ik heb zo'n setje van 6 besteld. 2 dipsticks, 2 cassette's en 2 ''normale'' ! En natuurlijk testen die je vroeg kan gebruiken. Hopelijk geven deze geen valse streepjes..

3. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Dus dan heb je zes testen om te doen? Hopelijk vind je binnen die zes dagen je ei... Ik heb verleden keer negen dagen moeten testen.
    Gaan valse streepjes gehad; maar ik ben dan ook wel een beetje van: een halve streep is geen streep en het is pas een streep als die er echt vanaf knalt. ;)

4. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Zijn zwangerschapsptesten ;) Heb me ei al gehad..

5. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    O, hahaha, ja titel is beetje verwarrend. Het ging hier steeds over ovu testen. Zwangerschapstesten heb ik van Kruidvat (2v5) en als ik echt denk dat het raak is, dan doe ik een digitale van CB.

6. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Volgens mij moet je lf minimaal 10 dagen zijn en is t maximaal 18 dagen.. kan me wel voorstellen dat je je hierover zorgen maakt. Maar als t 10 dagen is, zit je volgens mij wel goed.
    Straks ga ik weer testen, ben wel weer benieuwd.. mag wel een keer positief worden (cd 18) :)

P.s. moet een acht voorstellen.. weet ook niet waarom dat verandert in een smiley :(

7. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Hier al op CD20 en nog geen positieve test... duurt echt lang dit keer. En als cyclus weer 28 dagen is, dan is lf wel erg kort.
    Heb jij al een positieve test???

8. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Hopen dat je cyclus dan in iedergeval langer duurt dan 28 dagen.. balen dat je nog steeds geen positieve test hebt.
    Die van mij was vandaag min of meer positief.. streepje is of net zo donker of missch iets lichter, kan t niet goed zien. Denk dat ie morgen dan echt positief zal zijn. hopelijk is die van jou ook gauw positief :)

9. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Poema :); heb je inmiddels al een positieve ovutest gehad of nog steeds niet?
    Die van mij was gisteren positief, denk wel dat ie vanmiddag weer negatief zal zijn.. ook omdat ie woensdag al licht positief was.
    Ik hoop dat jij ook positief getest hebt of er vandaag 1 krijgt :)

10. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Hi! Mijne was ook gisteren positief! Grappig! Ik ben elke keer weer verbaasd hoe dit zo uit het niets opeens positief is. Ben benieuwd of hij vanavond alweer negatief is. Spannend dus weer! ;)

11. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Mooi dat jij ook eindelijk een positieve ovutest had ;) "Klus" jij ook nog een dag na de positieve test (als ie weer negatief is) of laat je er een dag tussen?

12. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Ik heb nu geklust op de dag van de positest. Eigenlijk wilde ik gisteren ook nog maar dat is er niet meer van gekomen... Vind dat verplichte klussen niet echt top... maar goed. En jij?

13. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Poema; wij hebben ook op de dag van de positieve test geklust (en de dag ervoor) Dag erna (gisteren dus) is t er hier ook niet meer van gekomen.. Wil vanavond nog een poging wagen, volgens mij ben je dan ook nog vruchtbaar.. 2 dagen na de positieve test??!!
    Dat verpichte vind ik ook niks hoor.
    Hierna maar weer afwachten he.... :)

14. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    In bijsluiter staat inderdaad dat je ei springt tussen de 24 en 48 uur na positieve test. Maar volgens mij is een ei maar 8 uur vruchtbaar ofzo? En ik heb gisteren wel wat gevoeld in mijn buik. Vanavond inderdaad nog maar eens proberen... hahahaha
    En dan weer op de wachtbank. We zullen zien! Wel grappig dat het nu bij ons echt zo gelijk loopt zeg!

15. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Ja, we hadden op precies dezelfde dag een positieve ovutest, leuk he ;) Denk dat ik vanmidag nog 1 keer een testje doe voor de zekerheid.. En dan weer wachten en vooral hopen dat t deze keer raak mag zijn :)

16. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Tomtiedom... wachten maar! ;)
    Heb na de positieve test helemaal geen testjes meer gedaan eigenlijk. We zullen zien!

17. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    @Germar: wanneer kun jij testen?

18. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Hi Poema; als ik van een cyclus van 36 dagen uit ga (was de vorige maand) dan zou mijn nod op 21 nov moeten zijn.. beetje lastig als je je cyclus niet precies weet. Wil in iedergeval niet te vroeg testen :)
    En jij?

19. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Tja als ik van 28 dagen cyclus uit zou moeten gaan dan zou ik morgen ongesteld moeten worden. Maar omdat posi test zo laat was durf ik nog niet te testen hoor ;)
    Wacht het nog even af. Nog geen symptonen van naderende ongesteldheid dus vind het wel spannend...

20. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Vind t ook heel erg spannend ;) Lastig is dat he, dat je niet weet van welke cyclus je nu uit moet gaan.. je zou denken dat die nu ook langer is, omdat je zo laat een posi ovutest had.. ik verwacht de eerste week nog geen ongest, laat die maar lekker een paar maandjes wegblijven :)

Share This Page