Precies. Maar mijn cyclus is eigenlijk altijd 28 dagen... Bij jou schommelt ie toch? Das ook lastig. Nouja ik wacht denk ik het weekend maar even af. En jij dus nog even wat langer. Pffff...
Mijn cyclus schommelt ja, maar heb t maanden niet bijgehouden.. vorige maand dus pas weer voor t eerst en die was 36 dagen. Ga nu in iedergeval van minstens 36 dagen uit.. en dan een keer testen, dus dat wordt pas testen na t volgende weekend ofzo Pff wat duurt dat nog lang.. Heb vandaag wel een beetje zeurderig gevoel in mijn buik, af en toe kramp(jes) Kan zomaar een innesteling zijn Wie weet Spannend, jij mag (bijna) testen.. al zenuwachtig? Succes he!
Kan inderdaad al testen maar wil het nog even uitstellen. Ben bang dat het een teleurstelling is als ik nu test. Maar weet niet hoelang ik het nog volhoud... Jij moet dan inderdaad nog lang doorbijten zeg!
Nou, ik ben benieuwd hoe lang jij nog wacht Of inmiddels getest? Spannend hoor.. Hopelijk een duidelijke streep
HULP! Ik heb echt een lastige vraag en misschien kunnen jullie met me meedenken. Ik ben altijd erg onregelmatig. Meestal rond de 32 dagen ongesteld, maar mijn langste ooit was 38dagen. Nu zit ik op dag 40 en nog niks gebeurd. Heb een PCT test gehad op 22 oktober en toen was het dag 18 van mijn cyclus. Mijn eitje was toen 13mm. De eisprong zou dus sowieso nog wel 7 dagen waarschijnlijk op zich laten wachten. Nu dus 14 dagen verder na mogelijke eisprong en had dan ergens vandaag ongesteld moeten worden. Nog niks aan de hand. Wel zeer pijnlijke opgezette borsten, soms misselijk en wat krampen in mijn onderbuik. Vanmorgen een test gedaan van CB, maar nee niet zwanger. Wanneer kan ik nu weer een test doen? Morgen of is het beter om nog een paar dagen te wachten? Hoop dat jullie me kunnen helpen
Misschien proberen nog een paar daagjes te wachten. Ik had al kwaaltjes bij mijn vorige zwangerschap voordat ik positief kon testen. Spannend hoor!
Poema; wat jammer nou maar kan t niet zo zijn dat je te vroeg hebt getest? Of ben je ongest geworden? Balen weer he...
Nou, nog niet echt ongesteld, maar dat zit er wel aan te komen volgens mij. Ja, wel balen inderdaad. Maarja, niets aan te doen. Ik prijs me altijd maar weer gelukkig met het mooie meisje wat we al hebben
Ook ik ben vandaag helaas ongest geworden Heb t niet aan zien komen.. ja vanmorgen op een gegeven moment wel. Komt denk ik ook omdat mijn cyclus "nog maar" op 32 dagen zat (vorige maand 36 dagen) Maargoed, op naar de volgende ronde dan maar Zo denk ik er ook over hoor; ik ben toch al heel erg gelukkig met mijn meisje
Hè wat balen zeg! Altijd toch weer een teleurstelling hè? Dan heb je nu ook een kortere cyclus dus. Bijna gelijk met die van mij. Op naar de volgende ronde inderdaad. De ovutesten zijn alweer besteld. We zullen zien. Heb ook wel zoiets van we zien het wel. Als het gebeurt, super. En anders hebben we inderdaad al een superexemplaar
@germar: ben je alweer begonnen met de ovutesten? Ik haal E vanavond weer tevoorschijn (alhoewel ik al bijna weer zeker weet dat het toch wel weer pas rond dag 18 positief zal zijn). Nu CD11. Maarja voor de zekerheid...
Hoi Poema, nee ben nog niet begonnen met de ovutestjes.. zit nu op cd 10, denk dat ik er maandag mee ga beginnen. Ik verwacht net als jou dat ik ook pas weer positief ga testen rond dag 20 ofzo Succes maar weer he