zwangerschapstest

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ronielle, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ronielle

ronielle Nieuw lid

19 okt 2010
    4
    0
    0
    frontoffice medewerker Rijksdienst caribisch neder
    rotterdam
    Ik had een vraagje, tot hoeveel maanden nadat je zwanger bent kan een test de HCG waarde niet meer testen, want volgens mij is het zo dat na een aantal maanden dat niet meer te zien is ??

nog een andere vraag, normaal gesproken is mijn maandelijkse periode ong. 32 -35 dagen, nu is de laatste keer dat ik ong. was geworden 2 september. Ik heb vanaf 14 oktober verschillende testen gedaan, die aangeven dat het negatief is.

Waar kan dit mee te maken hebben? ik heb nu een week al geen test meer gedaan is het toch verstandig om toch wel een test weer te doen een week later? of kan het ook met andere dingen te maken hebben en kan ik niet zwanger zijn? hoe waar is het eigenlijk dat je toch zwanger kan zijn als de test negatief aan geeft, aangezien ik wel last heb van verschijnselen die ik normaal niet heb. (gevoelige borsten, moe, uitblijven van ongesteldheid, lichte kramp in mijn onderbuik)

het zegt natuurlijk niets, maar wil niet bij de dokster langs en dan is helemaal niets aan de hand en zit het in mijn hoofd. Alvast bedankt.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je hoort inderdaad weleens dat vrouwen zwanger zijn maar dat de test niets laat zien. Maar je hebt al een aantal testen gedaan en die zijn allemaal negatief dan ga ik er van uit dat je niet zwanger bent. Omdat je wel symptomen hebt is het juist wel goed om even langs je huisarts te gaan. met een bloedonderzoek is het met zekerheid te zeggen.

Imke

Deel Deze Pagina