Welke kwaaltjes hadden jullie in het begin last van? Bijna iedereen hoor je over de bekende misselijkheid... Heb ik tot nog toe geen last van... En dat maakt me dan weer onzeker of t wel goed zit Ben nu tussen de 4.5 en 5.5 wkn.. Heb zelf alleeen last van gevoelige borst(en) en vermoeidheid... Kortom, waar hebben/hadden jullie last van
Ik had nergens last van ja zere borsten ik kreeg pas kwaaltjes toen ik 8 weken was misselijk maagzuur moe. Dat verschilt bij iedereen ik was eerst ook onzeker maar goed was dus nergens voor nodig
Ik heb tot nu toe nog helemaal geen kwaaltjes! En toch al wel 3 goede echo's achter de rug. Denk dat de 1 er gewoon meer last van heeft dan de ander.
Hee meid, Ik was vooral erg moe, pijnlijke borsten, emotioneel, ''krampjes'', misselijk, hoofdpijn, moeilijke stoelgang. Maar het is bij iedereen anders!
Stelt me iig weer een beetje gerust.. Krampjes zijn er soms ook mja dan denk k gelijk zal t wel goed zijn Hoop iig dat k bij mn intake gelijk een termijnecho krijg
Ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben, nu 4w6d en ik heb ook bijna geen kwaaltjes. Ik heb erg gespannen borsten, regelmatig honger en wat sneller moe... Gelukkig geen last van misselijkheid of maagzuur oid... Ik heb altijd een moeilijke stoelgang gehad en zelfs daar zit nu regelmaat in! Ik slaap alleen slecht, maar ook daar heb ik wel vaker last van....
Borsten waren gevoeliger en ik was een soort van misselijk maar als ik dan at dan ging het weg.....werd 's ochtend beroerd wakker, lag altijd een cracker op m'n nachtkastje en als ik die ophad dan stond ik pas op
is dit niet een beetje hetzelfde topic als deze http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/230066-de-eerste-zwangerschapssymptomen.html En er zullen er misschien wel meer zijn maar ben zelf ook redelijk nieuw dus heb niet verder teruggezocht...
Ik had toen echt nog geen kwaaltjes Dreamer. DIe kwamen pas veel later! Dus dat is echt niet raar. Je hoeft niet meteen last te hebben van een kwaaltje als je zwanger bent. Wees blij dat je een van de gelukkige bent die nergens last van heeft
Ik had tussen de 5 en de 16 weken: - veel overgeven.. - extreem moe - extreem misselijk - gespannen borsten - best erge kramp soms - Diaree - Bijna geen afscheiding - Gespannen Daarna ben ik een super zwangerschap ingegaan en heb van elke minuut genoten. Een ding weet ik wel, ik had dan wel de bekende klachtjes maar dat maakte mij ook niet zekerder ofzo hoor. Ik had netzo goed een enorm gevoel van ongeloof en ik was ook bang het kwijt te raken. Ik wens je nog een hele fijne zwangerschap toe!
Ik heb ook weinig last van kwaaltjes. Nog geen moment misselijk geweest. Ik ben alleen wat sneller moe en heb sneller last darmen/harde ontlasting. Voel af en toe wel wat in mijn buik hoor. Dat geeft me een fijn gevoel. Soms denk ik ook: 'Wat als? Ik voel niks'.. maar je moet je gelukkig prijzen als je zo de zwangerschap doorkomt (vooral de eerste maanden is al mooi meegenomen!). Maar ik snap je onzekerheid. Ik heb de eerste echo gehad met 7wkn en 6 dgn. Over anderhalve week de termijnecho. Spannend! Maar het voelt goed...
Thanks voor de response dames!! Ik heb nu juist meer witte afscheiding dan normaal... Zo zie je maar, is ookbij iedereen anders og 9 dgn, dan mn eerste afspraak bij de VK... Degene die had over kramp had, herken ik wel een beetje.. Niet extreem maar vooral 's ochtends en een uur ongeveer nah et avondeten.. Dan moet et er gewoon weer uit Ook is mn buik 's avonds echt twee keer zo dik als normaal.. Leve de darmen