Hallo lieve dames, Het is alweer een tijdje geleden! Maar het was een drukke boel hier. Nu heb ik even vakantie! Ik zit nu aan dag 57 van mijn cyclus geloof ik... Heb dan eindelijk een afspraak gemaakt met de arts. Het was wel een bediende die opnam dus heb m'n arts nog niet kunnen inlichten voor wat ik kom. Ik gok dat ik daar een zwangerschapstest zal moeten doen... Maar blijkt die negatief te zijn zou ik toch heel erg graag bloed laten nemen voor echte zekerheid. Zou die dat doen? Ik bedoel ik ben nu al zolang niet meer ongi geworden. Nu ik eindelijk de stap zet naar de arts wil ik toch graag 100% zekerheid... Pff wat is dat nu toch met m'n cyclus. Ik ben het echt zoooooo beu...
Ik zou zo graag weer een test boven halen! Maar ik doe het niet heb al teveel testen versleten... Nu is het al een tijdje geleden dat ik nog eens een keertje getest heb. Voel me ook raar. Ik ben met het "idee" bezig maar ik wil er helemaal niet meer mee bezig zijn. Het duurt nu al zolang dat ik het gewoon ff zat ben. Serieuze dip vandaag.
Hey, Vervelend meis! Ik zou peroonlijk zelf nog een test doen voor je naar de huisarts gaat. Kan een teleurstelling worden, maar de testen van de huisarts zijn precies hetzelfde als die je zelf koopt. Misschien beter om de teleurstelling thuis te hebben dan bij de huisarts. En wie weet, je bent nog niet ongi, wordt het wel helemaal geen teleurstelling maar een hele grote verrassing! Heel veel succes en laat even weten hoe het ervoor staat! Liefs, Tijgetje
Door hier op het forum te lezen heb ik wat kruiden in huis gehaald! Teunisbloem, tarwekiem en alchemilla vulgaris dit zou ook heel goed zijn om je cyclus weer op orde te krijgen. Het nadeel is wel dat laatste mag je niet nemen als je zwanger bent dus eigenlijk voor dat spul zou ik toch even moeten testen. In ieder geval niet nu... Mss maandag. Ik ga ze in ieder geval niet allemaal te samen nemen. Beetje overmoedig geweest in de winkel. Nooit gedacht dat ik zo graag ongi wil worden... Dinsdag ga ik dus naar de huisarts. Dan zien we wel weer. Had vandaag een serieuze dip. Het blijft ook maar duren he... Mss wat te lang gewacht voor de huisarts maar ik ga echt tegen mijn zin! Ik ga niet graag naar artsen enzo... We zien wel weer.