Help! Mijn lichaam doet raar!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca84, 14 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Deze maand hebben hubbie en ik er maar eens alles aan gedaan om zwanger te worden.....
    Het is inmiddels dag 34 en toen ik vanmorgen nog niet ongi was, heb ik direct na het opstaan een zw test gedaan. Helaas, niet zwanger.....
    Maar ik ben ook nog steeds niet ongi.
    Op dag 32 had ik een heel licht bloedinkje. Dat heb ik altijd ongeveer 12 uren voordat ik echt ongi wordt. Nu dus nog steeds niet ongi. Mijn hubbie vroeg of het ook een innestelingsbloeding kon zijn. Ik dacht "misschien wel" en was dus ook vrij nerveus toen ik vanmorgen de test deed, maar helaas. Hubbie belde gelukkig snel daarna vanaf z'n werk om te vragen wat de uitslag was.
    Maar het loopt dus niet zoals ik wil en/of verwachtte. Waren die paar druppels lichtroze bloed nu mijn ongi en moet ik vanaf maandag rekenen voor mijn nieuwe cyclus of moet ik nog ongi worden? Komt dit wel goed?
    Help.

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Sneu meis! Ga anders eens langs je huisarts.

Groetjes en suc6!
    Marjo

3. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Bedankt voor je reactie. Wat zeg ik dan tegen de huisarts? Ik heb helaas niet zo'n begrijpende huisarts. Toen ik een keer goed ziek was, zei hij: "die meisjes van tegenwoordig ook met dire korte truitjes- misschien moet je eens wat langere shirtjes dragen". En geloof me, ik had een gewoon topje van normale lengte onder mijn trui. Toen ik me zorgen maakte om twee moedervlekken (zit kanker in de familie) lachte hij me zo'n beetje uit". Met een glimlach: "ha, dat kan geen kwaad hoor!"

4. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    4 dagen overtijd is nog niet zo extreem. (Staat op je banner) Als dit je eerste ronde is na de pil zou ik nog even wachten, je lichaam wordt qua cyclus namelijk 'zichzelf'.

Die paar roze druppels kunnen niet geteld worden als een ongesteldheid. Dat was het niet.

Als komend weekend de :evil: :evil: niet komen nog een testje doen. Is deze weer negatief inderdaad even de huisarts bellen. Hem vertellen dat je ruim een week overtijd bent en een negatieve test hebt gedaan die ochtend. En een paar druppels bloed hebt verloren de dag voor de :evil: :evil: theoretisch moesten komen. Hij kan dan besluiten je naar huis te sturen of je een bloedtest aan te bieden. (Ik zou een bloedtest vragen)

5. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Thanks. Het is niet de eerste ronde na de pil (kijk maar eens onder mijn banner: 28-28-28-30-31 en nu dus minimaal 34).

6. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ooh sorry.... Ik heb die nummers nooit zo begrepen. :( Maar weer wat bij geleerd!

7. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Je zou ook wat later in de week nog een testje kunnen doen?

8. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares

hihi. geeft niet. Ik leer ook elke keer weer bij.

9. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hopelijk test je aan het eind van de week positief, ik duim voor je !

Deel Deze Pagina