Clearblue plus

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Anitaaaxxx, Dec 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Vraagje,

Ik ben heeeeel snel met testen vandaag geweest want heb 11/12 pas me NOD. Al paar dagen heel gevoelige tepels en dacht doe testje want had nog een cb test liggen waar zo'n plusje inkomt.

Heb de test net gedaan en direct verschijnt er heel licht een plusje. Maaar binnen 2 minuten is die weg. Dan mag ik er vanuit gaan dat het niks is zeker?:( ben ook gewoon erg vroeg maar dacht ja gaat die test me eerst blij maken in eerste minuut met een plusje verdwijnt die daarna weer net zo hard ..baal baal

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Nee dan is hij helaas negatief!!
    De plus moet echt blijven staan..

3. Madura

Madura Actief lid

Nov 14, 2012
    136
    0
    0
    Over twee dagen nog eens testen?
    Ik vind de plustesten overigens niet erg duidelijk. Die van het kruidvat (2voor5) zijn goedkoper en duidelijker! Succes, deze test hoeft nog niet zoveel te betekenen in zo'n vroeg stadium.

4. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Dat is dan door het doorlopen.
    Hij moet inderdaad blijven staan als je hem positief wil noemen.

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Houd de moed erin, je ben nog harstikke vroeg met testen. Hopelijk over een kleine week een knaller die blijft staan! :)

6. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Dan hoop ik inderdaad dat ik te vroeg ben...nog maar weekje wachten hoe moeilijk dat ook is! Bedankt voor jullie reacties!

Share This Page