Hallo allemaal, Na een chlomid behandeling ben ik 10 maanden terug bevallen van een tweeling. Ondanks dat ik niet spontaan zwanger kan worden heb ik toch maar een test gedaan o.b.v. Een paar herkenbare klachten.. Wat is jullie menig over de test.. Foto is met een iPad gemaakt dus niet de beste kwaliteit :s Graag jullie reactie
Ik ben niet bekend met deze testen, maar ik zie wel een plusje. Betekent dat: zwanger? Voorzichtig gefeliciteerd dan!
Oh wat fijn dat er zo snel gereageerd wordt. Ik denk ook dat ie positief is .. Maar durf het bijna niet te hopen en kan het me ook niet voorstellen. Ik heb toch pcos en geef nog borstvoeding haha
Ik zie toch ook een plusje. Las laatst ook over iemand die PCOS had (én BV gaf), maar daar was de PCOS na de bevalling niet meer teruggekomen. Ziet er goed uit!
Dat je niet spontaan zwanger kan raken, daar denkt die test duidelijk anders over volgens mij mogen we je gewoon feliciteren hoor
Ook ik heb pcos en na 11 maanden een spontane zwangerschap, die kans is dus heel erg klein maar inmiddels wel 16 weken zwanger! Maare om even antwoord te geven op je vraag, ik zie ook een plusje!