Snel na bevalling proberen voor een 3e ivm moeilijk zwanger raken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anderea, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anderea

anderea Lid

23 sep 2014
    70
    0
    0
    Coach van een sport groep
    Nijmegen
    Hoi allemaal,

Ik ben een gelukkige mama van een actieve dochter van 5 en een super lief jongetje van bijna 3 maanden.
    We willen een groot gezin en graag nog een 3e. misschien denk je beetje vroeg geniet eerst even van hem.
    Dat doe ik ook elkedag geniet ik van me kids.
    Alleen hebben mijn man en ik ruim 3 jaar er over de 2e gedaan.( Daarom ben ik nu zo super blij met hem)
    Dat we bang zijn er weer zo lang er over tedoen en we willlen niet weer zo groot leeftijds verschil.
    Dat het zwaar wordt dat weten we, onze dochter was een huil baby en we waren ook nog erg jong dus kunnen we dit ook aan!
    Maar nu willen we dus vroeg het weer proberen iemand ervaring of tips.
    (Owja lichaamlijk gaat het super goed even ter info)

2. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Hii nog gefeliciteerd met jullie kindje :D. Toch lijkt het me handig ( volgens dokter en omgeving wat ik hoor ) minstens paar maanden even rust te nemen. Ze zeggen 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren en daarna er weer aan te beginnen. Natuurlijk zodra jij je er goed bij voelt en beide er voor willen gaan. Gewoon doen!

Xxx

3. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde alleen dan voor een 4de. Heb pcos dus gewoon en vooral snel zwanger worden zat er niet in, dachten we, ik ben op het moment 14 weken zwanger en mn baby is 24 weken. Lichamelijk geen gekke dingen maar ben wel continue ontzettend moe, wat soms best moeilijk te combineren is met nog zn kleine baby en een kleuter en schoolkind in huis.

4. anderea

anderea Lid

23 sep 2014
    70
    0
    0
    Nijmegen
    gefeliciteerd dat het je zo snel gegund is. En wat fijn dat je niet door de hele molen hoeft. Veel geluk en liefde straks met je nieuwe baby :) en vermoeiend geloof ik graag maar het is het allemaal waard op het einde.

5. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hier voor de eerste ook 2 jaar bezig geweest en zijn we net voor de mmm zelf zwanger geraakt, dus wij wilden ook snel door gaan oefenen voor een tweede... Uiteindelijk na 6 maanden gestart en ik had vanmorgen een licht positieve test, dus wie weet hebben we nu heel snel (5 maanden) het geluk gevonden ;)

6. anderea

anderea Lid

23 sep 2014
    70
    0
    0
    Nijmegen
    Wauw nou ik krijg nu wel wat meer hoop dat het misschien bij ons nu geen jaren plan meer wordt.
    Ik wensr jou ook een Gezonde zwangerschap met veel liefde toe!

Deel Deze Pagina