Predictor early 6 dagen voor nod betrouwbaar?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Bertje123, Jan 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dit is mijn test van vanochtend. Binnen 3 min deze streep. Nu twijfel ik toch. Hoor er slechte verhalen over. Gisteren een hele vage kv test. Wat denken jullie. Positief of vals positief? Ik verwacht di mijn NOD. En kan dit nog restje hcg zijn van mijn zwangerschap? Ben 14 dec bevallen met 16.1 weken.

2. Happiest3

Happiest3 Lid

Jul 8, 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie geen foto...

3. Happiest3

Happiest3 Lid

Jul 8, 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh zie wel een lijntje idd. Kan volgens mij wel nog van de bevalling zijn.

4. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Ik heb deze test een paar weken terug ook gebruikt en ben nu toch echt zwanger!! En tja ik druf niet te zeggen hoe dat zit met hcg, hoelang je dat terug kan vinden in je urine.

5. Happiest3

Happiest3 Lid

Jul 8, 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit heb ik net ergens gelezen:

Gemiddeld duurt het vier tot zes weken voordat de HCG-waarde weer is gezakt naar 5 of minder dan 5 IU/L. Pas dan is het lichaam klaar voor een volgende zwangerschap. Zolang de HCG-waarde hoger ligt, is het lichaam niet in staat om zwanger te worden, omdat er geen eisprong plaats zal vinden.

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Kijk, dat is een duidelijke tekst.

7. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb wel een eisprong gehad. Met ovulatie testen gezien en ook gevoeld. En nu al dagen rare vreemde steken. Zit nu op 9 of 10 dpo.

Vind hem in het echt veel duidelijker.

8. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    Over de oude versie hiervan hoor je wel veel slechte verhalen, dit is de nieuwe versie, hier heb ik alleen nog maar goeie dingen over gehoord.

Je bent gewoon fijn zwanger hoor meid :)

9. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    1,462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Idd alleen de oude variant heb ik verhalen gehoord dat het kraanwater nog zwanger was. Deze heb ik ook gebruikt en was bij mij zelfs duidelijker dan de KV. Dus ik zeg zwanger ;)

10. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    Ik zie idd een streepje en deze testen zijn betrouwbaar maar heb je na de bevalling al een negatieve test gehad?

Ik hoop voor je dat dit een nieuwe zwangerschap is! Ik zou het zo teleurstelling vinden als het nog rest hcg is.

11. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja, heb inderdaad negatieve testen van action. Alleen dag na eisprong was er 1 van action licht positief. Nu alweer 3 dagen negatief. Daarom ook onzeker. Wellicht toch nog restje hcg van de zwangerschap, die predictor wel oppakt. Feustrerend!

12. sieppie

sieppie Niet meer actief

Dan zou ik denk ik van de action weer een test doen...

13. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik zou over 2 dagen weer een test doen (wel van hetzelfde merk). Als de streep dan donkerder is dan loopt het hcg op en is het van een nieuwe zs!

Wat erg dat je met 16 weken nog een mk hebt gekregen, veel sterkte nog met de verwerking daarvan.

14. Hophop

Hophop Actief lid

Sep 3, 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie een positieve test. Zo begonnen ze bij mij ook. De oude versie van deze testen was regelmatig vals positief wat ik hoorde, echter is deze tot op heden betrouwbaar gebleken. Lijntje is ook qua dikte zoals hij hoort te zijn en mooi roze… Lijkt me een proficiat waard!

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    zwanger ;)

16. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

Jul 7, 2015
    1,522
    1
    38
    Zo begon hij bij mij ook 5 dagen voor mijn nod dus ik zeg gefeliciteerd!

Share This Page