Dit is mijn test van vanochtend. Binnen 3 min deze streep. Nu twijfel ik toch. Hoor er slechte verhalen over. Gisteren een hele vage kv test. Wat denken jullie. Positief of vals positief? Ik verwacht di mijn NOD. En kan dit nog restje hcg zijn van mijn zwangerschap? Ben 14 dec bevallen met 16.1 weken.
Ik heb deze test een paar weken terug ook gebruikt en ben nu toch echt zwanger!! En tja ik druf niet te zeggen hoe dat zit met hcg, hoelang je dat terug kan vinden in je urine.
Dit heb ik net ergens gelezen: Gemiddeld duurt het vier tot zes weken voordat de HCG-waarde weer is gezakt naar 5 of minder dan 5 IU/L. Pas dan is het lichaam klaar voor een volgende zwangerschap. Zolang de HCG-waarde hoger ligt, is het lichaam niet in staat om zwanger te worden, omdat er geen eisprong plaats zal vinden.
Ik heb wel een eisprong gehad. Met ovulatie testen gezien en ook gevoeld. En nu al dagen rare vreemde steken. Zit nu op 9 of 10 dpo. Vind hem in het echt veel duidelijker.
Over de oude versie hiervan hoor je wel veel slechte verhalen, dit is de nieuwe versie, hier heb ik alleen nog maar goeie dingen over gehoord. Je bent gewoon fijn zwanger hoor meid
Idd alleen de oude variant heb ik verhalen gehoord dat het kraanwater nog zwanger was. Deze heb ik ook gebruikt en was bij mij zelfs duidelijker dan de KV. Dus ik zeg zwanger
Ik zie idd een streepje en deze testen zijn betrouwbaar maar heb je na de bevalling al een negatieve test gehad? Ik hoop voor je dat dit een nieuwe zwangerschap is! Ik zou het zo teleurstelling vinden als het nog rest hcg is.
Ja, heb inderdaad negatieve testen van action. Alleen dag na eisprong was er 1 van action licht positief. Nu alweer 3 dagen negatief. Daarom ook onzeker. Wellicht toch nog restje hcg van de zwangerschap, die predictor wel oppakt. Feustrerend!
Ik zou over 2 dagen weer een test doen (wel van hetzelfde merk). Als de streep dan donkerder is dan loopt het hcg op en is het van een nieuwe zs! Wat erg dat je met 16 weken nog een mk hebt gekregen, veel sterkte nog met de verwerking daarvan.
ik zie een positieve test. Zo begonnen ze bij mij ook. De oude versie van deze testen was regelmatig vals positief wat ik hoorde, echter is deze tot op heden betrouwbaar gebleken. Lijntje is ook qua dikte zoals hij hoort te zijn en mooi roze Lijkt me een proficiat waard!