Kan iemand me helpen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Daantje26, 29 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Mijn implanon is vorige week verwijderd en ben nu opzoek naar me eisprong ;) maar nu komt het...

Vorige week dinsdag begonnen met testen... Geen tweede streep te zien het was blanco... Toen zaterdag en zondag deze test met een lichtere streep. Nu vandaag om 1 uur test en vanavond en geen streep meer te zien?

Afscheiding word wel meer op dit moment, baarmoedermond is zacht en ligt vrij laag..

Iemand een idee ? Snap er niks meer van haha

2. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Hier schommelen ze ook heel erg. Volgens mij kan je vanuit het niets zomaar een knaller hebben.

3. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Dus heb jij soms ook een tweede streep en dan weer een blanco test ? En daarna toch een knaller ? Heb je een foto toevallig ?

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt. LH schommelt de gehele cyclus. Het tweede streepje hoeft dus totaal niet op te lopen naar een piek. Bij de meeste vrouwen knalt die uit het niks.

Een ovulatietest is pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn.
    Je kunt dus niks anders doen dan door blijven testen, net zo lang totdat je een positieve test hebt. En ja, dat kan lang duren. Niemand kan je helaas vertellen wanneer je een positieve test zult hebben. Dat kan over een paar dagen zijn, maar helaas ook wel pas over een paar weken.

5. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Wat fijn je reactie dankje!! Dan test ik nog even door :)

Deel Deze Pagina