Hoi allemaal Ik heb een hele regelmatige cyclus en wordt altijd op dinsdagmorgen ongesteld. Gister zou het weer zo ver zijn maar ik ben nog niet ongesteld geworden en heb ook totaal geen kramp of iets dergelijks. Nu heb ik zojuist een zwangerschapstest gedaan die extra gevoelig is (10hcg) maar die geeft aan dat ik niet zwanger ben.. Kent iemand dit? Groetjes
Ja hoor,iedereen heeft wel eens een langere cyclus.Kan gebeuren.Gewoon even afwachten en over paar dagen nog eens testen.
Lastig. Misschien heb je een late eisprong gehad en heb je nog niet genoeg hcg in je urine. Het enige dat je kunt doen is afwachten en morgen of overmorgen opnieuw testen. Spannend. Maar geen bloed, geeft moed!
Hoi ik herken je verhaal! Ik had gisteren ook mijn nod, maar nog niks dus vandaag getest. Zo negatief als wat. Ik ga er maar vanuit dat het niks wordt deze maand. Ik ben wel eens eerder een dagje later geweest, maar ik krijg hier echt de zenuwen van!:x
Ja, irritant hè! Ik denk nu ook van alles te voelen, lichte kramp en wat misselijk, maar dat kan bij allebei. Als ik nou maar gewoon ongesteld werd dan weet ik tenminste zeker waar ik aan toe ben. Jij nog steeds nergens last van?
Nee nog steeds wachtend.. en ik heb bijna dagelijks hoofdpijn en tijdens mn vorige zwangerschap had ik dat niet en nu ook al een paar dagen niet.... dus het blijft maar in mn hoofd dat ik misschien toch zwanger ben
Ik was ook altijd optijd met mijn menstruatie,maar toen ik bezig was met zwanger worden,was ik ineens een x 10 dagen overtijd. Ik dacht nou dit x is het raak,maar helaas. Je lichaam kan je goed voor de gek houden helaas.