Ja ik vind het ook erg spannend ik doe nog een paar dagen testen smorgens deze test was van vanmiddag hoop dat het een mooi streepje blijft
Ik vind 'm ook grijs. Staat ie er ook nog als je hem uit elkaar haalt? Want de testen van de action geven ook vaak een schaduwlijntje helaas.
Hij is niet grijs zeg ik tog ik heb al zovaak de afgelopen maanden getest ook met die van de action en die waren spier wit geen roze te bekennen maar bedankt voor de reacties
Wooh Cintya calm down.... Je vraagt toch wat mensen er van vinden? Dan krijg je als antwoord van sommige mensen dat ze 'm grijs vinden. Als je zelf zo zeker van je zaak bent (je vindt 'm positief en roze) waarom kom je het dan hier nog vragen? Actiontesten staat bekend om hun gekke schaduwstrepen. Wil je zeker zijn, doe er dan nog even eentje van een ander merk. Ben je zeker genoeg van je zaak? Geniet dan gewoon van je test!
Ik ben er zeker van indd dat ie echt roze is en niet grijs ik wou hem gewoon even laten zien ik bedoel er mee ik ben niet kleuren blind en ik draai mezelf ook geen rat voor de ogen :d Al ben ik me er wel van bewust dat ik nog voor nod zit en ik dit al eens eerder heb gehad dat ik toen na 5 dagen nog ongesteld werd dus ik juig nog niet te hard er kan nog van alles gebeuren al geniet ik nu lekker van mijn test Bedankt voor je reactie
Op de foto is idd niet te zien of hij grijs of roze is maar buiten dat ga ik ervan uit dat je idd niet op je achterhoofd gevallen bent hihi. Dus als je vraag is staat hier een streep; ja!! Was hij binnen de tijd en is hij in het echt roze dan een voorzichtige proficiat. Zijn spannende dgn zo voor je nod maar dit is toch een geweldige start!
Op de foto lijkt hij grijs inderdaad.Ik zou nog even doortesten. Je hoeft niet zo aangebrand te reageren,je vraagt tenslotte zelf wat wij ervan vinden.Ik vind hem grijs.
Dankje ja een licht streepje en roze en binnen de 5min hoop dat het zo blijft en dat ie gaat oplopen super spannend dat wel hihi
Dankje dat is waar het kan ook anders over komen best lastig om zon licht streepje op de foto te krijgen hihi