Ik weet het, ik was een keer heel benieuwd hoe vroeg ik iets zou kunnen zien op een test. Dus vanochtend, 8 of 9 dpo deze test gedaan. Natuurlijk wit dus na 5 min weggelegd. Keek ik net nog even en zie ik dit. Iemand bekend met indroogstreepje bij deze testen? Hij is echt roze maar heeeeel erg licht.
Nou dat is wel een donkere indroger dan ik denk niet dat het een indroger is maar na Hoelang zag je het en na Hoelang is de foto ?
Das best een duidelijk streepje. Ik ken die testen niet dus geen idee hoe betrouwbaar ze zijn. Als ie de komende dagen op gaat lopen ga ik je feliciteren. Nu durf ik dat nog niet zo goed...al heb ik wel hoop voor je.
Ik vind die wel heel duidelijk voor een indroogstreep eigenlijk! Ik zou morgenochtend nog een test doen, misschien een andere (kV 2 voor 5?) hopelijk zie je dan ook wat!
Lijkt mij voor een indroger beetje te duidelijk ( kan het mis hebben hoor) binnen welke tijd heb je deze foto genomen ?? zou indd morgen nog eens testen
Ik had dit pas ook met die van big bazar, alleen ik zag dat het teststreepje veel te dicht bij de controle streep zat, dat lijkt hij die van jou ook. Je kan nog wat druppels water bij het gedeelte doen waar je normaal overheen plast, dan loopt ie nog een keer door. Bij mij was dat streepje toen weg..
Hij lijkt dus op de goede plek staan ..... echter heb ik het hier bij iemand gezien die hetzelfde had. Negatief binnen afleestijd en positief erbuiten (ook zoals de jouwe). Na een;paar dagen is ze bloed gaan prikken (dezelfde dag nog zo'n resultaat gehad op de test) en bloedtest was 0,7. Deze dame wacht nu nog steeds op haar ontrekkingsbloeding (ze was gestopt met de prikpil). Dus even wachten en over 2 dagen weer testen. Als er iets gaande is dan zal het streepje duidelijker moeten zijn.