Ik zie een streepje maar vind hem wel grijzig lijken. Morgen met ochtendurine hoop ik op een duidelijker resultaat .
Dankjulliewel dames ik blijf nog even door testen morgen is mijn NOD ik hoop echt echt dat het zo blijft ik kan het nu nog niet echt geloven haha spannend!
Ik vraag me altijd af waarom mensen hun testen uit elkaar halen? Je kunt het toch ook zien met omhulsel? Lijkt me namelijk niet helemaal de bedoeling dat je ze uit elkaar haalt
Ik was denk ik allang naar de kruitvat gerend... denk dat doe al een duidelijkere uitslag heeft. Maar voorzichtig gefeliciteerd!!!
Vooral bij deze testen geeft het omhulsel nog wel eens een schaduw op een foto waardoor je lichte streepjes niet ziet,of de schaduw voor een streep aanziet De reden dat ik vroeg om een foto met omhulsel,is dat ik vermoed dat de streep op de verkeerde plek staat,maar dat kun je pas goed zien als hij in het omhulsel zit.Bovendien vind ik de streep meer een boogje,wat op opgehoopte urine en kleurstof zou kunnen duiden.Dit bij elkaar zorgde voor mijn vraag om een foto in omhulsel.Want misschien zie ik het wel helemaal verkeerd.
Tuurlijk heb ik ook een foto gemaakt in de omhulsel maar ook zonder dan komt ie beter over op de foto vind ik.. gister had ik ook een 2e streep op de test en vanochtend weer ik heb al vaker deze testen gebruikt en toen was hij echt spierwit en was ik dus ook niet zwanger en nu is die wel echt roze