Ben zojuist gebeld en hcg is juist gezakt in 10 uur tijd. Dat betekend geen goed lopende zwangerschap en helemaal geen bbz. Ik moet maandag weer prikken en een echo. Dus duidelijk zwanger dus het zal vandaag morgen uit plonsen. Hele hele slechte vk dus toch wel zeker iets aanwezig. Maar niet goed
Waarom is je verloskundige dan slecht? Het is toch logisch dat je met een zwangerschap van net 4/5 weken nog niks ziet? Vind wel heel vervelend voor je, sterkte!
Omdat ze ook aangaf dat ze niet eens een zwangerschap zag en mij wijs maakte dat ik fout zat. Ook had ze sneller moeten handelen daarom dus.
Wat is dit shit zeg.. Heb zo gehoopt dat je positief nieuws zou krijgen. Maar ben wel blij voor je dat het dan geen bbz is, dat heeft de afgelopen dagen flink door m'n hoofd gespookt. Heel veel sterkte! ♡
Ja maar nu is er duidelijkheid heb er ook vrede mee. Jammer dat ik gwn niet woensdag al had geprikt dan zou ik ook niet zo angstig zijn maaaaar gelukkig geen bbz. Dat is al even rust.
Ja het is niet anders het was even een hele gedoe en rare gedachten. Maar nu moet ik eerlijk zeggen dat ik best vrede heb. Hopelijk daalt het maandag op dan is het goed daald die niet dan mag ik blijven prikken.
Komt helemaal goed. Nu hopen dat alles fijn vanzelf gaat. En dat alle hormonen afnemen, want dat geeft ook meer rust.
Even update. Zelfde als vorige week 2 dagen helder bloeden weer klaar. En ergste is hormonen moeten afnemen hier neemt het maar naar gevoel toe. Heeeeeel appart en nieuwschierig naar morgen wat voor gekheid er uit gaat komen.
Net je hele topic gelezen, wat een rollercoaster zeg! Ben benieuwd naar je waarde morgen. Veel sterkte iig!
Ja erg he ik had eigenlijk getest, omdat ik de dag erna een asf bij de ha zou maken voor eeb spiraal. Nooit gedacht dat daar een streep op zou komen aangezien ik pcos heb en nu 2 jaar ook geen anticonceptie gebruik. Toen niks op de echo ze maakte me wijs dat de streep niet van de zwangerschap kon komen. Al goed erna bloed erna gestopt erna weer bloed. Bloedprikken mooie stijging in de hcg dat duid op een normale zwangerschap. Volgende dag 10 uur erna prikken die was wat gezakt. Morgen weer prikken en hopelijk nu met de eigen oog zien en een gyn echt aanspreken. Ben er serieus ook wel nu klaar mee.
Nou update: Don waarde 422 Vrij waarde 410 Vandaag waarde 453 Echo niks te zien van binnen zag alles er goed uit. Nu na een week weer prikken en kijken. Hopelijk gaat de miskraam vanzelf of door middel van medicatie.
tjoh.. bijzonder dat ie weer iets gestegen is... normaal zou het bij een miskraam toch moeten aflopen?
Wat vreemd dat je hcg weer gestegen is, wat vond de gyn daarvan? Vervelend dat het allemaal zo lang duurt zeg