Ik zou beginnen bij de verloskundige en even je verhaal voor leggen. Erna kunnen jullie samen kijken wat verstandiger is.
Oei, pittig inderdaad! Helemaal als je af en toe nu wel ff kan/wil slapen Vind het wel een fijn idee dat wanneer we uitgerekend zijn, de jongste al bijna naar school mag (november hier) hij is een erg handenbindertje, dochter daarentegen is graag op zichzelf en rustig.. Heb sinds 4 maanden een nieuwe vriend, dus dat is ook nog een 'dingetje' maar gelukkig is hij er MEGA blij mee, alleen heeft hij geen ervaringen met mijn vorige zwangerschappen Hoe voel je je verder? Hier een trekkend gevoel onderin en gevoelige borsten, maar verder niks eigenlijk
Owja voor jou ook allemaal weer spannend. Veel onderdruk mega borstpijn en ochtend misselijk gelukkig niet braken. En niet normaal duizelig. Wanneer was jou laatste menstruatie? Mijne 12-01
Die misselijkheid mis ik hier, stom dat je zoiets kan missen hahaha Hoop dat dat ook nog komt Een goede was in oktober, en een heel lichte in december (van een halve dag)
Hoe is het nu met je?? Vandaag de verloskundige gebeld, 3 maart de eerste echo, puur om te kijken hoe ver ik ben en vanuit daar kijken we verder
Het gaat nog steeds het zelfde ik heb 10 maart mijn eerste echo en onze jubileum tegelijker tijd spannend hoor. En bij jou?
Nou hier gaat het denk ik mis. Heb bij het afvegen elke keer kleine hoeveelheid roze gehad. Hmm vk zei dat het van alles kan zijn innesteling bloedvaat of een miskraam dus moet afwachten en hopen op geen rood bloed pff.
Ja het was niet bij het vegen maar als die wc papier erin zit zat er iets roze op. Ik ben ook wat dom geweest door die angst wel 9x papier eirn gedaan voor controle ook niet zo slim. Nu alleen wat steken in mijn rechter lies. Voor de rest aankijken.
Steken in liezen is bandenpijn. Beneden is alles extra doorbloed waardoor een vaatje makkelijk kan knappen.
Net naar de wc geweest druppelde wel wat bruin naar beneden. Dus denk echt dat het vroeg een foute boel is helaas.
Een vriendin van mij gaf aan als er geen rood bij treed. Doe morgen een testje als die niet afloopt zal het vast goed gaan moet maar hopen dat het niet erger word.
Ik heb de avond na mijn eerste positieve test en de ochtend erop ook best wel wat bruin verloren, en hier zit alles (normaal) écht nog wel goed. Hoop nog niet opgeven, ik duim voor een goed vervolg!
Ik probeer echt te hopen wil de kleine zo graag. Hopelijk blijft alles nog goed zitten. Testje was vanochtend wel positief erg raar dit.
@Zeke ik heb bij mijn dochter tot zeker wel zestien weken af en aan bloedingen gehad. Van roze tot bruin tot zelfs helderrood en stolsels! Ze is inmiddels 6.5 . Zolang het niet veel is en je geen krampen hebt zou het dus zeker nog goed kunnen zitten. Probeer er rustig onder te blijven, hoe lastig dat ook is....
Ja het lijkt wel wat onderbuikpijn soms menstruatieachtig soms weer niet. Heb ook obstipatie dus dat mengt ook eens. Gelukkig niks roods nog. Ik hoop zooo dat het goed komt het doet mij vooral goed dat jullie even willen reageren super bedankt voor alle leden. Dit geeft mij ieder keer goede moed. Al zal het mis gaan jullie medeleven en moed en verhalen doen mij super goed bedankt.