Ja soms ook licht roze minimaal hopelijk blijft het zo. Maar die buikpijn is wel verwarrend dat maakt het juist ook weer eng. Ik kan op moment niks anders als wachten helaas. En morgen weer testen valt die lichter zegt dat al meteen genoeg.
Je kan ook even niks anders dat klopt. En buikpijn/liezen.. Echt bij alle 4 dat is inclusief deze zwangerschap ben ik naar de wc gerend bij iedere steekje of extra vocht dat ik verloor heb me er gek mee gemaakt hihi. Ik duim op dat de bloed lekker weg blijft en je morgen een knaller van een test heb! Lekker je bedje in dan vliegt de tijd.
Helaas vanochtend rood bloed spatterde eruit. Het is voor mij helaas over test was ook echt niet meer nodig.
Komt ook bij jou wel goed. Ik heb een puberende adhd-er met pdd-nos (15), een drukke 9 jarige dochter die overal "tegenaan schopt en richting de pubertijd gaat" en nog een ukkie van 4 jaar die vol in de kleuter-pubertijd zit en zijn broer en zus als voorbeeld volgt qua gedrag en ik sta ook nog steeds overeind
Jeetje, ik schrik gewoon van dit te lezen! Potverdikkie ... Is er nog een kansje dat het toch goed zal blijven gaan? Heel veel sterkte
Nou dat vermoed ik niet. Het is echt rood rood en druppeld. Zware verdriet puur, omdat het een wondertje was. Maarja het is niet anders. Verbandje komt ook vol te zitten dus dit is foute boel.
inderdaad, dit gun ik je zo niet.. juist omdat ik weet hoe t voelt hoe groot t wondertje is... Ergens hoop ik dat het toch nog goed zit, verlies je enkel bloed of ook stollen enzo?
O nee dat is even k*t wakker worden. Ik hoop ook op een klein wondertje al denk ik ook dat het einde oefening is. Sterkte en hopelijk volgende ronde weer raak
Dat was inderdaad zo nu nog alleeb bloed. Straks zal waarschijnlijk wat stolsels ook komen. Dat is extra vervelend.
Wat verdrietig Veel sterkte, echt een rollercoaster als je onverwachts als een wonder zwanger bent en het dan toch eindigt in een miskraam. Ik had bij mijn miskraam geen stolsels of krampen overigens, dus het hóeft niet.
Ok hoop het ook ik ben zonder anticonceptie na 2 jaar pas zwanger geraakt. Het zou een wonder zijn als het weer spontaan gaat. We hebben er wel met mijn man erover gehad dat we toch weer niet gaan beschermen als het komt komt het wel.
Zelfde nog steeds wel wat stolsels lijkt het wel maar een halve verbandje vol maar op de heledag. Als het zo aanhoud moet ik maandag de vk bellen en op controle met 6 weken. Ik heb zoiezo het hele idee afgesloten dit is gewoon een vroege miskraam. Al doet mijn buik geen pijn het is gewoon rood bloed.
Ik zou gewoon over een paar dagen een test doen. Als het een miskraam is zal ie denk ik met dit termijn snel lichter worden en weer wit zijn.