Hahahahow jij was vanaf het begin positief en nog. Hopelijk heb jij gelijk. Ik weet ook serieus niet wat mijn cyclus is door de pcos. Kan 33 maar ook 34 zijn. En misschien drm op 10-02 licht erna ook licht. Pas na 16-02 liepen ze mooi op. Maarja wr gaan het zien
Ja ik blijf voorlopig nog even positief. Wanneer mag je er weer naar toe? Daar heb ik denk ik overheen gelezen.
Ja en inmiddels bloed geprikt. De verloskundige heeft met de gyn overlegd en die gaf aan dat het als nog miskraam kon zijn en bbz of goed. Dus echt duidelijkheid nog steeds niet. Ook zei de gyn dat het normaal is dat je positief nog kan testen dus hierop vroeg ik aan de vk heb je ook aangegeven dat die iedere 48 uur stijgt en toen antwoorde ze oww oww moetje even morgen bij het uitslag melden. Ik weet niet of ik nog volle vertrouwen in haar heb en ga morgen eisen voor afs gyn.
Juist ja toen ik aangaf test zegt 2-3 weken zei ze gelijk oww owww raar ik heb toch goed gekeken en er was niks. Dus ook daar hoorde je haar twijfel. Gelukkig bloed geprikt. En morgen krijg ik de uitslag.
Ja inderdaad maar dat er niks is binnen maak je mij niet wijs. Want ik voel me ook echt dik zwanger symptomen etc testen die oplopen. Zou de test niet oplopen was het toch wat duidelijker geweest en 2-3 weken is toch echt niet geen zwangerschap he.
Ja nee duh logisch dat je met 4/5 weken niet perse wat ziet.. Ze komt wel erg dom over en vind het te vroeg om te spreken over een miskraam.. Word er eerst gezegd als je 3+ test dan dit en dat en test je 2-3 is t nog niet goed.. Fijn dat je bloed geprikt heb!!
Bij mijn bbz liepen de testen ook te langzaam op. Zo wist ik dat het mis was. Hcg verdubbelde eerst in 72 uur, daarna nog langzamer. In de bijlage mijn testen. Ik hoop dat het bij jou geen bbz is maar als het wel zo is kan je er maar beter snel bij zijn!
Gelukkig vandaag bloed geprikt. Maar ik voel me dik zwanger mijn borsten klappen mijn lies steekt. Geen krampen geen gekkegheid ik voel me zoals ik bij de andere 2 zwangerschappen voelde. Ik kan nu niks anders als afwachten. Ik hoop dat de vk gewoon verkeerd heeft gekeken of ik ben gewoon pas 4 weken zwanger. Een gyn kan toch echt veel meer snappen dus als de bloedwaardes normaal zijn ga ik eisen voor een gyn puur, omdat zij veel meer kunnen zien een zwangerschap als een bbz.
Maar weetje wat bijzonder is na de bloeding liepen juist de testen om de 48 uur keurig op. Dit blijft ook erg appart!
Past allemaal juist wel bij tekenen van bbz. Want bloeding betekent in dat geval niet dat vruchtje verdwijnt, juist dat het groeit en wellicht iets beschadigd. Klachten nemen dan ook toe want hcg blijft stijgen. Het zal vast niet. Maar mocht je erg pijn krijgen direct naar het ziekenhuis gaan! Dat gezegd hebbende.. Kans is natuurlijk groter dat je zwangerschap gewoon doorzet. Ik hoop dat je hcg mooi is verdubbeld!
Ow echt bedankt voorje duidelijkheid zal dit vandaag bespreken met de gyn als die beld en als nog eisen voor een echo puur dat ik mij super zwanger voel en er niks te zien was wil ik geen gevaar oplopen.
Ik heb nu bloed die begint en mijn nek die zeer doet! Vk gebeld alleen bereikbaar bij spoed heb ik weer.
Dit is ook spoed meid. Bbz is nog niet uitgesloten. Bij mij zat juist een drukkende pijn aan 1 kant van mijn lies en bloed verlies. Ik ben toen eerst 1 vruchtje verloren en had die dag ervoor al bloed laten prikken hcg was 600 nog iets. Op maandag weer terug bloed geprikt. En toen was het gestegen en toen gingen alle alarm bellen af. Er zat nog een vruchtje ergens. Hcg bleef langzaam stijgen uiteindelijk een hcg van 2100 en toen moest ik 2 mtx spuiten krijgen. Na 9 weken stond het hcg pas weer op 0. Echt bellen desnoods nu meteen de gyn bellen.