Hoi meiden, Kijken jullie mee? Deze test is denk ik van 14 dpo. Niet met ochtendurine gedaan, maar rond 10.00 uur. Wat vinden jullie (is hij donker genoeg)? De ene is KV2v5 en de andere Clearblue. Vind het allemaal heel spannend: Ik dacht namelijk niet zwanger te kunnen worden en zat met mijn ex al in de medische mallemolen. Nu met mijn nieuwe vriend, waar ik minder voorzichtig seks mee had, zwanger. Superblij, ook heel onwerkelijk! Heb namelijk geen symptomen, behalve me wat PMS'ig voelen. Liefs, Aoibhe.
Spannend voor je. Ben je zeker van je eisprong? De test is voor 14dpo aan de lichte kant, maar dat hoeft niet per se wat te betekenen.
Ik heb geen eisprong test gedaan, maar ben meestal tussen 27 en 29 dagen qua cyclus met de eisprong 14 dagen voor mijn menstruatie. Is dus een schatting! Ik hoop dat het goed houdt!
En ben je nu met 14 dpo uit gegaan van 27 of 29 dagen? De test zegt duidelijk zwanger, dus gefeliciteerd!!
gefeliciteerd zelfde meegemaakt medische malle molen met ex van nieuwe partner meteen zwanger (na stoppen anticonceptie)