hey allemaal, Ik van de week voor het eerst sinds een tijdje weer hier op het forum. vrolijk vertellen dat we er tegenaan gaan in agustus. Heb ik nu prompt 6 dagen voor mijn NOD ineens een hele kleine bloeding. Van de week kijkt vriendlief geinteresseerd naar mijn borsten waarna hij zegt hey wat zijn jouw aderen opgezwollen. Je ziet ze gewoon liggen op mijn borsten........... ik ben ff in de war nu........... (al 10 jaar geen pil meer en klussen gebeurt ook niet geheel veilig!)
ja dat wel, maar weet je vorige keer met die cystes enzo toen voelde ik me ook anders en het was wel een dikke teleurstelling dat het eigenlijk niet raak was. heb mezelf beloofd me niet voor de gek te houden. maarja als mijn vriend ineens begint over mijn borsten dan houdt ik mijzelf toch niet voor de gek. heb trouwens vanochtend een dikke misselijkheidsaanval gehad moest bijna overgeven. ik gooide dat maar op het feit dat ik nog niet gegeten had. ik probeer dus alles wat ik voel af te schuiven op andere dingen zodat ik reeel kan blijven nadenken. maar toen ik net dat beetje slijmerige roze bloed vond schrok ik wel even......
Heel begrijpelijk. Probeer in ieder geval je gedachten even op iets anders te zetten. En als je overtijd bent, gewoon een testje wagen. Dan heb je duidelijkheid. Veel succes
prima, maar nog niet zwanger zoals je aan mijn banner kan zien. maar mijn cyclus is vrij normaal rond de 28 en 29 dagen. volgens mijn banner heb ik vandaag mijn ei en we hebben al steeds deze maand om de dag geklust en vanacht ook nog. leuk dat je er weer bent ik zal voor je duimen meid. veel liefs san.
Ja vind het zelf ook wel heel leuk om hier weer te zijn. Ik ben namelijk vandaag gestopt met roken mede omdat we (vanaf augustus) wilen proberen zwanger te worden. Maarja dan heb je dit weer haha. Mijn cyclus is na die cystes die geknapt waren ook weer perfect 27 a 28 dagen. dus dat ik nu 6 dagen te vroeg een bloeding heb vindt ik op zijn minst raar te noemen. kunnen we elkaar weer op de hoogte houden. Ik zal de aankomende dagen zeker posten v.w.b die bloeding of het doorzet naar een te vroege menstruatie of eeuh tsja.....
anders zien we elkaar ook wel op msn. oke. ja leuk kunnen we inderdaad mekaar weer op de hoogte houden en mijn steun heb je hoor. veel liefs san.
Hey meid, Ben je er weer? Gezellig!!! Hoop voor je dat alles oke is met je en dat je positief test over een paar dagen!! Liefs Marianne
Tsja we zijn er weer.... haha ik moet er zelf om lachen. Heb achteraf weleens gedacht wat me bezielde. en dan nu denk ik volkomen onschuldig te gaan kletsen over voorbereidingen enzo, gebeurt dit ik ga pas testen als ik minimaal een paar dagen overtijd zou zijn. tot nu toe heeft de boel nog niet doorgezet Hoe istie met jou dan?
He meid, Ja gaat wel goed. Heb nog geen regelmatige cyclus. Zit nu al op dag 53!! Om gek van te worden. Ben ook al bij de HA geweest en heb vorige week woensdag een echoscopie gehad om te kijken of alles in orde was. Gelukkig was dat zo. Baarmoeder e.d helemaal perfect. Nu alleen de regelmaat nog. Maar goed, we wachten wel af en zien wel....in de tussentijd klussen we " onbewust "verder. Maar jeetje, jij hebt ook iets raars.....wat zal dat zijn?? Wanneer kan je eventueel testen?? Hoop dat je posi. test!!! Liefs Marianne
nou de zijn er volgens mij! Dit is geen kleine bloeding meer. ik begrijp nu helemaal niks meer van mijn lijf. check mijn cyclussen afgelopen tijd: 23-Nov t/m 22-Dec 29 dagen 22-Dec t/m 19-Jan 28 dagen 19-Jan t/m 16-Feb 28 dagen 16-Feb t/m 6-mrt 18 dagen cystes geknapt 2-Apr t/m 30-Jan 27 dagen 30-Apr t/m 22-mei 21 dagen welk gemiddelde moet ik nou nemen :
Ze zeggen altijd de langste. In jou geval zou ik dus de 28/29e aanhouden. Je hebt altijd wel uitschieters etc... succes ermee....