Dag meiden, 4 dagen geleden testte ik voor het eerst positief met CB early. Het was een heeeeeeel licht lijntje, nauwelijks op de foto te krijgen. De volgende dag (ook met CB early) was deze een beetje donkerder, de dag erna (gisteren dus) weer met CB early en weer was hij wat donkerder. Een trage oploop wel vind ik persoonlijk, maar wel gewoon oploop. Vanmorgen deed ik een CB digitaal en kreeg ik 1-2 zwanger. Vandaag is mijn NOD. Maar nu net wou ik graag een gewoon testje doen om te kijken of het lijntje oploopt. Ik heb een merk gebruikt dat ik niet ken; Sérénitest. Het is geen early test (CB early is 10UI/L , deze is 25UI/L) maar ik krijg slechts een heel licht lijntje. Ik heb er nog eentje van hetzelfde merk, ik denk dat ik die morgenochtend doe, en ook heb ik voor morgenochtend weer een CB early gekocht. Wat vinden jullie? Ik vind het niet zo leuk... stomme testjes Ik voeg zo de testjes toe, ik moet ze nog even bewerken
Oploop tussen 11 en 13 is toch mooi. Ander merk kan je niet vergelijken. Voor nu zwanger en geniet ervan.
Je vergelijkt testen met elkaar die een heel andere hoeveelheid hcg nodig hebben t.o.v. elkaar Het wordt niet voor niets altijd afgeraden om verschillende testen met elkaar te vergelijken. Hou het bij één soort test om te zien of je een duidelijke oploop hebt en doe de CB voor de leuk.. zo kun je heel veel stress voorkomen
Ik zeg voor nu je bent zwanger, gefeliciteerd! Net als wat de andere zeggen, test met 1 en het zelfde merk, alleen dan kun je goed vergelijken
Ik vind het er niet vreemd uit zien hoor. De cb plus en cb digi zijn beide vroege testen. Dan is het logisch dat een minder gevoelige test veel lichter uitslaat
Oploop op de Cb is harstikke mooi! Die andere test die je op nod hebt gedaan lijkt net een ovulatietest van de Action. Zou die test lekker vergeten en met Cb verder testen.
Vanmorgen weer een CB early gedaan. Het streepje was hetzelfde als die van 2 december. Ik heb geen goede foto want ik maakte deze foto pas toen hij al overtijd was. Maar goed.. voor het idee. De bovenste is van 2 december, de onderste is van vandaag 4 dec. Ik ga straks de vk bellen om te vragen voor een bloedtest. Deze testjes maken me erg onzeker.
deze oploop vind ik dan weer minder positief... En baal nu van mijn eerdere hoopgevende bericht van vanmorgen.
Nee hoor niet balen, de kans dat hij gewoon weer netjes was opgelopen was ook aanwezig Ik voel me nog steeds zwanger, de kwaaltjes lopen in die zin niet af. Alleen die testjes doen dus raar.. Ik heb vanmiddag een afspraak bij de vk, daarna mag ik bloedprikken. Jammer dat het weekend ertussen zit want nu moet ik natuurlijk langer wachten op de 2e keer prikken. Mehh!
Mss en je minder ver dan je denkt? Hcg verdubbeld niet altijd even snel (hier zeggen ze tussen de 48 en 72 uur) . Dus dat die van 2dec hetzelfde is als nu is ook niet abnormaal.
Dat zou kunnen. Ik dacht mijn ovulatie rond de 19e te hebben, rond die tijd is ook de enige keer geweest dat we onbeschermde seks hebben gehad. De andere keren had hij netjes een jasje aan Ik zat ook te denken aan een late innesteling, dat zou sowieso de lichte testen wel kunnen verklaren. Maar dat de test nu gelijk blijft met eergisteren vind ik wel een dingetje.. maar wellicht, wat jij zegt, doet hij ook gewoon langer over de verdubbeling? .. misschien heb ik gewoon een hele traaaaage baby. Liever lui dan moe-type
Ik zie geen oploop,lijkt zelfs lichte afloop (maar kan door mijn beeldscherm zijn). Ik zou zeker slag om de arm houden met deze zwangerschap... Sterkte met afwachten!