zwangerschapstest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door farfan, 25 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    dag dames,

even een vraagje: Ik heb net een zwangerschapstest gedaan met de digitale zwangeschapstest van clear bleu. Helaas geeft hij aan : niet zwanger.
    Nu haal ik het teststripje eruit om hem weg te gooien en nu zie ik er op 2 lijntjes. 1 hele duidelijke en 1 hele vage. Maar er staat in de bijlage geschreven dat ik niet op de streepjes mag kijken en dat ik die moet negeren.
    Maar natuurlijk heb ik daar weer naar gekeken en ben aan het twijfelen :rolleyes: Zou er een kans bestaan dat er toch heel iets hcg in mijn lichaam zit en dat dat nog te weinig is voor de test om dat te bepalen.

Iemand misschien ervaring hiermee?

Liefs Farfan

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Deze vraag is al heel vaak voorbij gekomen en ik daarom weet ik dat je echt niet naar die streepjes moet kijken.. Niet leuk om te horen, maar deze zijn echt ongeldig!

Als ik jou was zou ik toch een andere test halen en nogmaals testen voor alle zekerheid! :) Die van de Kruidvat schijnen heel gevoelig te zijn en ook niet heel duur!

Succes!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb wel eens vaker deze vraag hier gezien en toen zeiden vrouwen dat ze precies het zelfde hadden maar toch ongie zijn geworden een paar dagen later, sorry... Hopelijk is het bij jou anders, geen bloed geeft moed zeggen ze toch!

Ik heb ook gehoord dat de digi vaak later positief aangeeft dan andere tests. Dus ik zou nog even een paar dagen afwachten en over een dag of 3 nog eens testen met een andere test, succes in ieder geval!

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    idd niet naar de streepjes kijken...ook niet een beetje ;) Of je wacht nog een paar dagenof een andere test :D Suc6

5. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi meiden,

Sorry dat ik dus weer de vraag stel, had het nooit zien staan eigenlijk.
    Ik vind het niet erg om te horen dat het niks betekent hoor.
    Ik ga er nu gewoon van uit dat ik niet zwanger ben en moet dus maar weer wachten op mijn ongi.
    Oh mijn lichaam ook af en toe word er gek van!

Bedankt meiden!

Groetjes farfan

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    In dit forum mag je alles vragen! :) Don't worry! :D

Maar het schijnt wel dat de digitale test van CB meer HCG nodig heeft dan bijvoorbeeld een kruidvattest, dus wellicht ben je gewoon hartstikke zwanger! :) Ik wil je geen valse hoop geven, maar als je ongi niet doorzet zou ik toch even een ander testje wagen :D

Succes!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Precies zolang je niet ongie bent niet de moed verliezen, van die CB digi klopt wat LindaS zegt dus ik zou nog even wachten en bij geen ongie gewoon een andere test proberen!

8. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    idd de vraag is al zo vaak geweest haha
    kan je ook niet weten!

succes!

grtjess

9. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Oke, meiden erg bedankt voor jullie antwoorden.Ik wacht inderdaad even af nog en als ik dan nog niet ongi ben ga ik nog een testje wagen!

Liefs Farfan

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Succes en anders op naar de volgende ronde!

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    testen van de apotheker zijn ook altijd gevoelig

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zet deze dicht als je het niet erg vind.

Deel Deze Pagina