Hoi dames. Verleden maand testte ik 5 dgn voor nod al met een dikke streep positief. vandaag zit ik 4 dgn voor nod en testte vanmiddag 13.15 negatief Baal er best van en durft niet meer te testen Voel me zo zwanger maar toch negatief. Heb 25 januari een miskraam gehad. 7 februari had ik een positieve ovulatietest Gelijk aan de klus gegaan. 8 februari mijn ei gevoeld om 17.30. Zal mijn innesteling dan later geweest kunnen zijn? Mijn andere 2 kids testte ik ook 5 en 4 dgn positief voor nod. vandaar dat ik het raar vind dat hij nu 4 dgn voor nod negatief is.
Ik! Gister negatieve test en nu, drie dagen voor nod een licht positieve test! Bij mijn zoontje testte ik vier dagen voor nod knalpositief. Dit keer gaat het dus minder snel. Je kansen zijn dus zeker nog niet verkeken...
Negatief testen op 4 dpo zegt niets.. Misschien maak je deze keer minder snel hcg aan. Je weet het niet gewoon afwachten
Heb vanmorgen weer getest,maar dan met ochtend urine. Helaas ook spierwit Dit 3 dgn voor nod. ik ben wel uitgegaan van een cyclus van 28 dgn omdat ik dat normaal altijd had. Heb 3,5 week geleden wel een mk gekregen dus weet niet of ik dan daadwerkelijk een cyclus van 28 dgn aan moet houden. ik had 7 februari een positieve ovulatie test in handen dus gelijk geklust.
Mijn zusje heeft vandaag ook 3 dgn voor nod getest en zij had een hele mooie test met 2 roze strepen Dus zij is wel zwanger Toch een lichtpuntje voor mij.
Nu 2 dgn voor nod weer een spierwitte test Ik begin de moed voor deze maand te verliezen. Ik test nu pas als ik zaterdag of zondag niet ongi ben geworden. eerder heeft voor mij geen zin meer. Zeker als je zoveel testen voorbij ziet komen die al met 5 of 4 dgn voor nod flink positief zijn. vind het erg leuk voor die mensen natuurlijk. maar dan baal ik dat ze bij mij spierwit blijven.