Ja precies, gewoon alvast 2 formulieren aanvragen dan Weet jij misschien hoe gevoelig de testen van predictor early/express en de Kruidvat 2v5 zijn ?
Wat vervelend die onzekerheid! Ik heb helaas ook geen positief verhaal voor je. Bij mij waren licht oplopende testen of gelijkblijvend nooit een goed teken. Hopelijk geeft het bloedprikken je duidelijkheid, maar zoals gezegd moet je dan wel 2x en in die tijd je daarmee kwijt bent zouden je testen dan ook (flink) opgelopen moeten zijn voor een goede zwangerschap.
Ik kom ook veel negatieve verhalen tegen idd.. hoop zo dat ik een uitzondering ben Blijft echt spannend zo. Vandaag ga ik bloedprikken en de kliniek krijg morgen de uitslag. Afhankelijk van de uitslag moet ik idd over een aantal dagen nog een keer bloedprikken.
Die zijn ongeveer 8 miu. Hier zie je mijn testen van mijn biochemische vorig jaar. (Normaal word ik uiterlijk 11 dpo ongesteld en nu begon 12 dpo bloedverlies maar test liep nog minimaal op)Ik heb toen bloed geprikt op 15 dpo omdat het bloedverlies niet meer werd en test ietsje donkerder. Dat was toen 8, dag later kwam wel alles eruit. Het schept een beetje hoop dat je nog niet bloedt, ik verwacht bij jou tussen de 10-20 hcg, maar heel gek dat het niet lijkt te zakken of stijgen.
Tuurlijk hou je hoop! Deed ik ook altijd en was het toch niet goed, dan zat die mogelijkheid toch al in mijn hoofd. Maar verdrietig was ik alsnog. Heel veel sterkte. Ik vond dat afwachten altijd zo verschrikkelijk!
Wat een gedoe he, hopelijk kan de kliniek gewoon 2 formulieren mailen waarmee je in de buurt kunt prikken. Meestal doen die niet zo moeilijk en anders zielig doen bij HA ass dat ze andere HA vraagt..geen doen zo.
Dat vind ik ook het meest vreemde, geen op of afloop. Ik gebruik wel nog steeds de Utrogestan dus die kan de menstruatie ook wel tegenhouden. Hoe gevoelig zijn de Kruidvat testen dan? Weet je dat ook? Want daar zie ik ook een streepje op, maar wel een hele lichte.
Ik mag vanmiddag bloedprikken en de uitslag is er morgen. Afhankelijk van de uitslag moet ik idd nog een keer bloedprikken.
Zelfde, ook zeker bij 8 al iets te zin. Ik had nu innesteling op 9 dpo en 10 dpo al een heeel licht streepje, dan kun je echt nog geen 10 hcg hebben volgens mij.
Hmm oke, gek dat het lijntje dan zo licht blijft op de Kruidvat tegenover de Predictor. Maar ja, morgen heb ik misschien al iets meer duidelijkheid. We zullen zien..
Hoop t voor je, kun jij het niet online inzien? Ik heb vanochtend ook weer geprikt en zie dat dan in middag online staan (terwijl HA het pas 2 dgn later krijgt)...ben ook zo zenuwachtig, zo weinig klachten en de vorige keer was dat geen goed teken
Jij zit in hetzelfde schuitje momenteel? Ik krijg de uitslag morgen telefonisch door vanuit de kliniek..
Niet precies, ben nu 5+3 En had al wel 2 mooie bloedtesten (400 en 3 dgn later 1700) maar ja met mijn verleden is het gewoon zo giga spannend. 4x altijd kwalen en afgelopen keer niet, toen wist ik al hoe laat t was bij de echo, voor t eerst geen kloppend hartje (Wel minder pijnlijk dan die latere). Nu voel ik me beetje zelfde als afgelopen keer dus ben erg angstig. Ik gebruik nu ook medicatie op advies van gent en daarom prik ik zo vaak, als het niet goed zit wil ik meteen stoppen met meds.
Eigenlijk wel gek dat ze niet de dezelfde dag bellen, zo'n bepaling duurt ongeveer 2,5 tot 3 uur. Ga in ieder geval duimen dat het goed is.
Hier gelukkig nog goede stijging..ben nu wel klaar met prikken, nu de zenuwslopende echo's de komende 6 weken . Benieuwd naar je uitslag morgen, hoop dat je snel duidelijkheid hebt.