Hoi allemaal. Ik doe mee met mvm wie nog meer? en show je test! Het is en kleine moeite en je maakt er veel mensen gelukkig mee die Zelf geen kinderen kunnen krijgen.
Wel alweer enige tijd geleden, maar ik ben er wel trots op! Had namelijk diezelfde ochtend opeens bloedverlies. Gelukkig is het allemaal goed gekomen.
Mooie testjes allemaal en zeker leuke cadeautjes, nu wil ik alleen maar sneller dat kindje in mn armen houden, achhh nog maar 8 maanden haha
Mooie testen meiden Hier mijn mvm test met 5 weken, Leuk cadeautje trouwens, wist niet eens dat je een cadeautje zou krijgen Extra leuk dus, Me moeder heeft met mij en me broer ook mee gedaan dat ze zwanger was, Schoon moeder ook, Dus extra leuk om nu zelf ook mee te mogen doen Fijne zwangerschap iedereen Liefs
Is t een idee om dit onderwerp te verhuizen naar de 'al zwanger afdeling?!' Bedoel het niet negatief hoor! Ik vind t zelf erg leuk om te zien maar kan me voorstellen dat t voor andere in de 'kinderwens-topic' confronterend kan zijn. Nogmaals, ik bedoel t niet negatief
Ik ben zelf niet zwanger en ik vind dit persoonlijk niet moeilijk, hoor! Vind het heerlijk om naar testjes te kijken en zelf een beetje te fantaseren over mijn eigen test. De andere testtopics staan ook in het kinderwens gedeelte overigens..
Heb er ook geen problemen mee, ondanks dat ik nog niet zo'n mooie test heb vind ik t mooi om anderen hun testen te zien