de kv 2v5 zijn naar mijn ervaring echt de gevoeligste testen.Reageren bij hcg waarde van 8.Had een prachtig streepje, en zelfde morgen een bloedtest met 8 als waarde.Die overigens prachtig ging verdubbelen.Resultaat zit hier nu naast me te spelen Dus kv 2v5 is echt de gevoeligste op dit moment op de markt.
Na mijn miskraam duurde het vrij lang voor mijn hcg om te dalen (4 weken later had ik nog positieve 2v5 testen.) Aan het eind toen 2v5 nog duidelijk positief teste had ik een bloedwaarde van 13 dus kan wel geloven dat deze bij 8 ook al zichtbaar is!
Ik geloof jullie ervaringen helemaal hoor dames. Vind het gewoon zelf een raar gegeven dat er zo veel verschillende info is over "gevoeligheid" van testen. Ik zou verwachten dat er pas een reactie zo plaats vinden, een duidelijke of lichte lijn, VANAF 50 Hcg. De logica gaat mij dan voorbij waarom er ook testen zijn die vanaf 10, 12,5, 20 en 25 meten. Blijkbaar blijken er via practical based toch andere uitslagen, zoals jullie testen. De rest zal wel een marketing technische reden hebben
Weer een KV 2 voor 5 gedaan. Het streepje is donkerder! Nog geen knaltest maar komt in de buurt van de kleur van de controle streep.. Heb nu de testen met 3 dagen verschil gedaan. Zou het dan toch....
dat lijkt me wel iig er komt echt niet zomaar een streep (spooktesten die reageren op eisprongen na dan)
Ik zie geen test met een streep die in de buurt komt van de controlestreep...Kan door de kwaliteit van de foto komen.Maar zie inderdaad wel dat hij een beetje duidelijker is geworden.Ik duim mee
Haha ik zie idd dat hij op de foto weer erg vaag is! Woensdag weer testen en dan stop ik ermee. Als het dan nog zo vaag is ga ik de arts aan z'n jasje trekken.. Wel vreemd dat in de loop van de dag beter test dan in de ochtend.