hallo alllemaal Ik vroeg me af wat jullie ervaring is momenteel met de kruidvat testen 2 voor 5. Ik was er altijd erg tevreden over maar heb nu vaak een lijntje (zeer onduidelijk en vaak niet duidelijk te zeggen of het roze is) gehad terwijl ik niet zwanger was. Dit was misschien gewoon het voordruklijntje of toch een indroogstreepje, maar ben dit niet gewend van de testen van een aantal jaar terug. Vandaag mocht ik weer testen en DENK weer wat te zien, binnen de tijd. Maar inmiddels geloof ik dat dat dus een voordrukstreepje is. Blijft natuurlijk even afwachten..maar ik ben toch wel benieuwd: Wat zijn jullie ervaringen? Groetjes
Indrogers wel bekend mee, maar hoor ook dat ze tegenwoordig op je eisprong kunnen reageren. Echter mijn ervaring nu met de zwangerschap is dat ik binnen 1 min een locht streepje heb en ze pas na 10 min mooi gekleurd zijn naar een duidelijke knal roze streep. Heb je een foto van de test kan ik ff met je mee kijken
Ik heb zojuist geprobeerd een foto te maken maar daar zie je het streepje niet eens op. Ik heb nog testjes liggen dus anders morgen nog maar eentje doen..
Dankjewel voor je reactie en voor de tip. Ik heb nog een aantal testen (kv en action) liggen dus ik denk dat ik het daar morgen eerst nog maar eens mee probeer voor ik de cb koop... ik heb geprobeerd een foto te maken maar dAar zie je het streepje niet op terwijl ik het met blote oog nog best duidelijk vind. Toch maar even afwachten dan... ben ik niet zo goed in blijft even spannend!!!!!
Bij mijn vorige zwangerschap was ik er heel tevreden over. Altijd wit als er niks was en positief toen ik zwanger was. Nu aan 't proberen voor een 2de, 2 rondes altijd witte testen en afgelopen woensdag binnen de 5 minuten een streepje, de dagen nadien wit. Dus ik denk dat dat ook een vals voorgedrukte was, ik durf ze niet meer te gebruiken vanaf nu. Ik hoop voor jou dat het een echt streepje is in elk geval !
Hier geen negatieve ervaringen met kruidvat 2v5 eigenlijk! Hoop morgen op wat duidelijkheid voor je! Spannend!!
Ahh ja ik ben er toch niet meer zo enthousiast over! Een uur geleden was ik toch stiekem een beetje overtuigd dat het wel een positieve test moet Zijn, maar nu hij "ouder" is pakte ik hem er net bij en zie ik ook echt duidelijk een wit vakje vaarvan ik aanneem dat dit normaal roze moet kleuren. Het streepje dat ik zag zit er net naast. Ben dus toch bang dat dat het ook hier ging om een valse test... wel heel frustrerend hoor!! Jij ook succes!!
Hoi Zoals ik dus toch al in het begin vermoedde was het niks, vandaag negatieve test. Nu dus maar even afwachten en anders over een paar dagen opnieuw. Ik ben iig niet meer zo tevreden over de kv 2v5 testen... Groetjes
Nou ik ga bijna denken dat ik overal streepjes zie, maar volgens mij vandaag toch een heel licht positieve action test in handen.... durf het nog niet te geloven, eerst maar eens afwachten wat de test morgen doet...
Het duurde even want de foto was steeds te groot om bij te voegen. Ik vind het streepje in het echt duidelijker op de foto moet ik wel erg zoeken, weet niet of je hem wel ziet? heb nog testen in huis dus moergen toch maar weer een nieuwe test