Ik zit nu 14 dagen na pregnyl en 12 dagen na IUI Wat zien jullie? Ik test door tot maandag is de test spierwit stop ik met de utrogestan. Dus ik plaats de komende dagen mijn testen hier. Ik hoop dat jullie mee willen kijken. Alvast bedankt
Ik zit hier op een groot beeldscherm te kijken van een desktop en ik zie met de beste wil van de wereld helaas ook niks .
Shit ik zou zo graag willen, zit in zelfde schuitje maar ik zie niks... 12 dagen na iui zou deze ook duidelijker moeten zijn. X
Oh oh dan ben ik de enige die wel wat denkt te zien Op mijn mobiel, onderste foto, bovenste test zie ik toch echt n streepje.... spannend weer meis!
Als ik mijn laptop scherm naar boven keer, zie bij de onderste foto op beide testen een heeeel licht streepje... Ik hoop voor jou dat hij duidelijker word!
Ik heb ook het idee dat je op de bovenste test een heel licht 2 e lijntje ziet. Omdat het zo licht is kan ik de kleur niet bepalen dus weet niet of het een indroger is of niet. Ga voor je duimen
Test vandaag Test vandaag en gister bij de test met 2 is de onderste van vandaag Geen ochtendurine Ik wilde niet testen en kon me niet inhouden vanmiddag Morgen wel testen met ochtendurine Lief dat jullie zo meeleven Dankjewel
Ik had vanochtend een test met weer zo'n streepje Alleen de test had allemaal gaatjes erin op de teststrip heel raar Alsof er met allemaal kleine naaldjes in was geprikt. Hij was echt beschadigd en het streepje was later niet meer te zien. Hoe moet ik deze dan beoordelen? Ik denk nog steeds dat ik niet zwanger ben Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Maar ik hou jullie op de hoogte. Morgen maar een test van Action die heb ik ook nog in huis. Dankjewel voor de lieve reacties en het meekijken en meedenken.
Ik heb met kruidvat positief getest terwijl ik niet zwanger was. Was een behoorlijke knaller. Dus ja welke test is wel betrouwbaar? En die stripjes die ik gebruik zijn van Wondfo en ze zeggen dat dit dezelfde zijn als kruidvat 2 voor 5. Alleen de dipstick is zonder omhulsel. Kijk maar eens op je kruidvat test staat ook wondfo op. Maandag 8 juni was de IUI dat is vandaag toch 14 dagen geleden. De pregnyl 2 dagen eerder gehad op avond. Helaas blijft het streepje vaag. Wat moet ik hiermee? Eigenlijk wil ik stoppen met de utrogestan, maar is dat verstandig. Ik had nu toch echt wel een knaller van een test moeten hebben zou je zeggen. Ik zal straks nog even een foto maken van de testen.