5 dagen overtijd en test blijft negatief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Leslie, Jun 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leslie

Leslie Lid

Jun 22, 2015
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, Meiden.

Ik ben nieuw hier, zou me even kort voorstellen. Ben 24, heb een dochter van bijna 2 jaar.

Vandaag ben ik 5 dagen overtijd. Vanaf mijn waarschijnlijke NOD getest en de testen blijven negatief. Ik gebruik de testen van de action. Heb vanochtend voor het laast gestest en hij is spierwit:(

Ik heb verder niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden, heb ook geen kwaaltjes op onder rugpijn na. Bij mijn dochter had ik ook geen kwaaltjes. Wie heeft een idee wat ik kan doen?

Bedankt alvast!

2. Joanna84

Joanna84 Lid

Jul 12, 2014
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hmm weet je zeker wanneer je eisprong is geweest? Kan ook zijn dat ie iets later is geweest en je misschien nog niet overtijd bent. Het vervelende is het enige dat je kunt doen, dat is afwachten. En eventueel over 2 of 3 dagen opnieuw testen :).

3. Leslie

Leslie Lid

Jun 22, 2015
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn preciese eiersprong weet ik niet. Alleen op mijn vruchtbaarste dagen zijn we aan de klus geweest en daarna is mijn man op werk weekend geweest dus kan het niet zijn dat ik nu nog negatief test lijkt me. Zou het kunnen liggen aan de action testen? Weet niet wat mensen hun ervaring daarmee is...

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,002
    15,621
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe weet je je vruchtbare dagen als je je eisprong niet weet?
    Wellicht was je eisprong een week later dan gedacht en is er geen zwangerschap en zal je over enkele dagen ongesteld worden.

Hoe lang ben je van de anticonceptie af?
    Hoe lang waren alle cycli hiervoor en op welke dag zit je nu?

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,002
    15,621
    113
    Nabij Utrecht
    De action testen zijn heel betrouwbaar hoor. Ik had met 1 dag voor nod al een duidelijke streep.
    Bij 5 dagen overtijd had hij dat zeker duidelijk aangegeven.

6. Leslie

Leslie Lid

Jun 22, 2015
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 6 maanden met de pil gestopt, mijn vruchtbare dagen kan ik niet precies weten maar heb een app waarin kan aanvinken wanneer ik menstrueer en aan de hand daarvan heb ik geprobeerd mijn vruchtbare dagen te zien. Maar zeker weten doe ik dit nooit. Zit nu op dag 34 van mijn cyclus. Ik heb net wel een ovulatie test gedaan voor de zekerheid (vandaag in huis gehaald) en die geef licht positief aan. Deze ovulatie test is ook van de action.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,002
    15,621
    113
    Nabij Utrecht
    Maar hoe lang waren al je 6 cycli hiervoor dan??

Een app geeft slechts een gemiddelde en kan niet in jouw buik kijken ;)
    Als ik van een app moest uitgaan dan zou ik elke maand op dag 13-14 mijn ei hebben (cyclusduur van 27-28 dagen).
    Maar dmv tempen kwam ik erachter dat ik mijn ei op dag 16-17 heb en de fase tussen ei en ongi dus korter is dan gemiddeld ;)

8. Leslie

Leslie Lid

Jun 22, 2015
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die heb ik niet precies bij gehouden omdat we aan het begin ons niet er te veel op wouden focussen. Hoe gaat het tempen in zijn werk? Daar ben ik niet mee bekend. Ben nog een leek hierin. Bij mijn dochter kwam ik er pas een week overtijd achter dat ik zwanger was.

9. masrya

masrya Fanatiek lid

Sep 11, 2014
    1,270
    2
    0
    Helemaal niks helaas, ik heb mn hele cyclus streepje op de ovu testen.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,002
    15,621
    113
    Nabij Utrecht
    Dan temp je elke ochtend voor het opstaan rectaal op hetzelfde tijdstip en dan krijg je na je ei een lichte tempverhoging die dan aanhoudt wanneer je zwanger bent of weer zakt op de dag dat je ongesteld gaat worden.

Je kan meer info vinden in het sub topic temperatuurkaartjes.

Ps, niet nu gaan beginnen. Je kan het beste beginnen op cd 1 ;)

11. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

Jan 25, 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Ovulatietesten hebben eigenlijk altijd een lichte 2e streep..!

Hoe weet je dat 5 dagen geleden je NOD was? En hoe voel je je verder? Balen dat je testen negatief zijn en menstruatie uitblijft. Heb je normaal wel een regelmatige cyclus?

12. Leslie

Leslie Lid

Jun 22, 2015
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal heb ik een normale cyclus, maar de duur hiervan weet ik nog niet precies. Ben wel 6 maanden gestopt met de pil maar niet mijn cyclus gemeten omdat we niet te gehaast wouden doen. Ik voel me goed, maar een week na vermoedelijke eiersprong wel ontzettend last van mijn onderrug gekregen en dit is wel lichtere pijn geworden maar nog niet weg. Hier heb ik altijd licht last van tijdens mijn menstruatie en tijden de bevalling van mijn dochter ook ontzettend last van gehad. Bij mijn dochter heb ik verder ook geen kwaaltjes gehad aan het begin van mijn zwangerschap. Ik voel dat nu ook niet.

13. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

Jan 25, 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Nou, niks aan die onzekerheid. Hopen dat je snel duidelijkheid hebt!!

14. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Licht positieve ovulatie test bestaat niet. Of hij is gewoon licht maar dan niet positief. Positief is hij als hij minstens net zo donker is als de controle streep ;)

En lichte streep kan..lh heb een mens altijd in zijn lichaam.

Share This Page