Zwangerschapstesten na miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Maddie, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Vraag ik me ook af

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik ben heel benieuwd. Hou je ons op de hoogte? :)

3. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Blijft nog even spannend dan tot morgenmiddag. Succes met wachten en ben heel benieuwd wat eruit komt. Hoop voor je dat er een van ene tweeling is blijven zitten en je gewoon heerlijk zwanger bent. Blijf je nig even volgen hoor en leef mee met je

4. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Doe ik! Had gehoopt dat het vandaag nog kon, maar ze had haar spreekuur helemaal vol. Maar goed, morgen is ook prima :) iig niet tot maandag ofzo wachten

Bailief en YasmijnN vinden dit leuk.
  5. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik heb een miskraam gehad met 5 weken en hier vond de vk het al vreemd dat na 10 dagen de test nog niet lichter was. Moest toen ook naar gyn en bloedprikken.

Na 3 weken na zon vroege miskraam heb je echt niet zulke donkere strepen meer. Tenzij er nog iets ziet. Hopelijk nog een klein wurmpje. Ben ook zeer benieuwd.

6. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Fijn dat je morgen komen kunt. Succes met wachten :thumup:

7. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Stille meelezer. Succes vandaag en ben wel benieuwd naar de afspraak bij de verloskundige

8. megamutsje

megamutsje Bekend lid

14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Heel veel succes vandaag.
    Ben benieuwd wat er uit gekomen is.

9. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Wat fijn dat je morgen gelijk bij haar terecht kan!! Ik hoop op heel mooi nieuws voor je en zo niet heb je wel eindelijk duidelijkheid.

10. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ik ben een stille meelezer en morgen ben jij uit je onzekerheid hoop ik...

11. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Lief van jullie! Ben zelf ook erg benieuwd.
    Denk zelf misschien wat restweefsel of gewoon een heeel langzame afbouw van de HCG. De miskraam en verlies van het vruchtzakje was op dinsdag, en de zaterdag echt enorm veel bloedverlies voor meerdere stolsels.(sorry voor de details) Kan me niet voorstellen dat er dan een vruchtje ofzo kan hebben blijven zitten.

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ben een stille meelezer maar de wibderen zijn de wereld nog niet uit. Ik ga duimen voor je dat er iets moois groeit. beter

Bij mijn oudste heb ik op 5dec een behandeling gehad aan mijn baarmoeder. Verwijderen van verklevingen. Ze is op 13 Augustus geboren met 39.3 dus was ik al zwanger op 5dec. Ze heeft het allemaal overleeft ook de pillen die ik moest nemen voor de opbouw en afbraak van baarmoederslijmvlies.

Duim voor je.

RoxannaG en Sweety30 vinden dit leuk.
  13. NieTa

NieTa Bekend lid

26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Stille meelezer.

Ben benieuwd morgen en ik hoop dat je duidelijkheid krijgt.
    Dit is ook onzeker

14. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Hier ook een stille meelezer, heel veel succes morgen!

15. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    En toch kan dat, zie mijn banner.

16. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Dat is bijzonder, een echt wondertje dus! Maar wat naar dat je al die behandelingen heb moeten ondergaan.. gelukkig wel met positieve uitkomt.
    Het kan dus wel, maar ik denk dan weer: mocht ik nog zwanger zijn (waar ik echt niet vanuit ga hoor), dan hadden de testen toch donkerder moeten zijn.. want dan was ik al 9+4 zijn geweest

17. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    jaa, dat is echt super bijzonder! ❤️ Had je ook echt veel bloedverlies? Na het verliezen vh vruchtje was het eigenlijk vrij weinig(minder dan menstruatie) de vorige miskramen heb ik nml enorme krampen gehad de uren na het verliezen van het vruchtje. Deze x niet. Alleen dus de zaterdag, het was toen echt bloed-bloed, (dus zonder afscheiding) voelde het stromen, en daarna kwam een stolsel, was het even weer rustig, en daarna hetzelfde nogmaals gehad. En daarna normaal bloedverlies ong 5dagen ( Blegh, staat er wel heel vies zo, sorry!) vorige week nog wel af en toe een veegje roze.

18. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Hoe laat mag je komen vandaag?

19. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Bij mijn miskraam (opgewekt met cytotec bij 11 wkn maar gestopt met groeien bij 8,5) heb ik naast het verliezen van het vruchtje wel minstens 50 stolsels verloren van 3x5cm. En toch na een week nog wat restweefsel aanwezig. Had ik ook nooit verwacht omdat ik zo ontzettend veel bloedverlies had. Miet wel zeggen dat mijn testen al terugliepen ondanks het restweefsel.
    Wat vervelend zo’n nasleep.

20. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    14:15 vanmiddag.. was tijdens de dienst dus hopen dat er geen bevalling tussendoor komt. (Voor de mama in spe natuurlijk wel haha)

Deel Deze Pagina