Dit zou idd kunnen maar zoals je al zeg zou je dan al 10 weken zijn en een bbz meestal wordt ontdekt bij 7/8 weken omdat het vruchtje de eileider gaat "uitrekken". Het zou kunnen dat er een vruchtje in het breedste gedeelte van de eileider zit dan komt het wel voor bij 10-12 weken maar meestal hoor je dan ook al wel over pijnklachten. Maar ik vind dat je vk echt niet adequaat handelt met even met een uitwendige echo constateren dat er niks in de baarmoeder zit.
Ja dat was echt even een heftige tijd, dat besef krijg je daarna pas. Nachtje in het ziekenhuis, en Vervolgends ben ik een week thuis geweest en daarna weer aan het werk. Meen de eerste week halve dag, was door het bloedverlies erg moe. Maar ging snel beter. Je testen zijn echt nog mega positief, ik ben zo benieuwd wat hier nou straks uit gaat komen Maddie. Je houd me echt bezig
Hey meiden, Ze zijn heeeel langzaam aan het aflopen en op de echo was verder niets meer te zien, het “sliertje” dat de VK toen zag was waarschijnlijk nog wat restweefsel en dat ben ik toen tijdens die 2 dagen bloedverlies waarschijnlijk verloren. Ook zag ze alweer een follikel groeien, dat kan dus blijkbaar met nog wat HCG in je lichaam? Ik heb momenteel wel echt ei-pijn weer. Ik heb maandag voor het laatst getest, en dat was de onderste op de foto, die erboven is van zondag.
Er kan met hcg wel een eisprong plaats vinden maar wel met echt minimaal hcg. Gezien jou kv-testen nog denk ik niet dat dat nu al zal gebeuren. Je follikels kunnen idd groeien maar er moet 1 dominant eitje komen die gaat doorgroeien en dat zal met zulke zwangerschapstesten denk ik nog niet gebeuren.