Veeeeeel te vroeg en niet verstandig ik weet het ik weet het echt waar, maar ik kon het niet meer aan. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik 5 dagen na terugplaatsing ook een lichte streep en ik dacht ik doe het gewoon. Maar dit had ik echt totaal niet verwacht....ik weet dat er nog alles fout kan gaan ik weet het maar ohhh wat is dit weer spannend hoor.
Nee helemaal niets van dat. Ik heb 25 september punctie gehad van 19 eicellen daarvoor ook geen pregnyl gehad maar decapeptyl. Ik mocht geen verse terugplaatsing risico op ohss. Ik ben deze cyclus begonnen met progynova en utro en dus afgelopen woensdag een terugplaatsing gehad van 2 mooie dag 5 embryo's. En vandaag hield ik het niet meer uit ben dan in dpo gesproken nu 10 dpo vandaag
Bedankt meiden..... Deze test was dus met middagurine ik weet dat het morgenvroeg nog niet veel opgelopen kan zijn als het dat doet maar ga vanavond minder drinken en dan morgenvroeg nog eens testen heb 2 van deze testen
Jaaaa ik zie um! Woehoe spannend! Er is in ieder geval iets gaande....duimen dat ze mooi oplopen! Zo zie je maar wel of niets iets voelen! Ik kom morgen weer ff gluren
Morgen inderdaad weer......zou het echt....ik durf er niet aan te denken... Ik dacht dat het ons niet meer gegund zou zijn hoor
En dan het liefst midden in de nacht of vlak voor het slapen even plassen. Maar als je volgende test dan weer ‘normaal’ test kun je weer een lichtere/even lichte test hebben he. Spannend!