Wat een prachtige waarde! Precies de waarde die ik ook bij mijn dochtertje had! Wat een geluk voor jullie Yaraah, jullie laatste kans en dan ook raak. Het moet zo zijn. Gefeliciteerd, op naar een mooie echo. Moet je tussendoor nog een keer bloed laten prikken?
Thx lieverds @Juulzon: nee geen bloed meer prikken. Gewoon echo afwachten. Ik ga straks bellen voor de afspraak. Zal 8 of 10 april worden.
Hoever zou je nu ongeveer zijn dan? Ik heb de 6de al een eerste afspraak. Geen idee wat ik dan kan verwachten vind het wel erg vroeg
ik ben nu zo'n 4weken. Ik had bij de vorige zwangerschap de echo ook rond 6weken. Dat is dan gewoon om te zien of er een vruchtzakje te zien is en of het op de juiste plaats zit. Met 8 weken mag ik dan opnieuw gaan en dan wordt er gekeken naar het hartje
Oké dankje weet ik dat ben benieuwd hoop dat alles goed is voor ons! Kom je ook meesleuren in de laatste maand van 2017 mama's?
Thx meiden... Het is echt een wonder en wij gaan er ook echt van genieten... De vorige zwangerschap was ik steeds zo bang dat het niet goed zat omdat ik helemaal nergens last van had, nu vind ik dat gewoon lekker een voordeel...