heb al zeker 3 dagen niet meer gepoept... wat kun je het beste eten en drinken zodat je weer kunt poepen
Sinasappels, peperkoek, donker brood... dingen waar veel vezels in zitten.. Genoeg water drinken! En als ik weer eens verstopt zit drink ik een glaasje of 2 van roosviscee laxo... Werkt heel goed
Haha... Herkenbaar probleem! Ik heb genoeg tips, maar of ze werken. Bij mij niet... - Warm water op nuchtere maag. - Cola op nuchtere maag. - Lijnzaadolie. - Veel water drinken. - Roosvisee Laxo. - Meer bewegen (30 minuten extra is voldoende). - Slappe koffie. Suc6!
Hier ook. Maar lig al 2 weken in zkh met volledige bedrust... Krijg 2x per dag mavicolon maar helpt ook niet echt.... Volgende optie is een klysma nou, denk dat ik daarvan gelijk aan schijt ga want dat vind ik echt zo eng!
Haha Hooyo, ze hoeven dus bij jou alleen maar te dreigen Wel handig!! Maarreh, idd, vezels, vezels en nog meer vezels! En als het ff kan genoeg beweging. Ik mag ook niet zoveel meer en merk dat hoe minder ik beweeg, hoe lastiger het wordt.
ik gebruik sinds 6e week van mijn zwangerschap yakult elke dag. alle huis,tuin en keukenmiddeltjes hebben nog nooit wat bij mij gedaan. nu met yakult geen enkel probleem meer ben nu 22 wkn zwanger
Omg! Sorry maar hoe kun je iemand adviseren om lijnzaadolie te nemen? Ik weet niet of ik dit niet helemaal goed begrijp maar de enige lijnzaadolie die ik ken wordt gebruikt om meubels en vloeren op kleur te brengen. Dat is echt gevaarlijk spul dat ook nog eens uit zichzelf kan gaan broeien en dus branden.
hihi thanks mensen, super. kort nadat ik het had geschreven moest ik ineens naar het toilet haha. daar hoefde ik niks voor te doen. en sterkte voor iedereen die het zwaar heeft. het komt allemaal goed
Je hebt ook gewoon lijnzaadolie voor consumptie hoor , google even . TS, fijn dat je geweest bent! Bij je vezels heel veel drinken, anders dikt het alleen maar meer in.
Thanks, wist ik niet. Ik schrok er echt van. Het huis van een fam. Lid is er half door afgebrand. Vandaar mijn reactie. Je zou maar naar de verkeerde olie grijpen...
Wel rustig aan met peperkoek, dit mag je tijdens de zwangerscap niet teveel.. Verder inderdaad een vezelrijk dieet. Op je nuchtere maag een warm glas water kan ook nog eens helpen Succes!
Ik mag toch aannemen dat de gemiddelde nederlander met een dergelijke tip echt niet naar de bouwmarkt gaat en dan gaat nuttigen wat ie daar gekocht heeft..... Wat ik nog niet langs heb zien komen hier: magnesium werkt ontstoppend/laxerend. Is te krijgen als voedingssupplement.
Let op dat je wel genoeg drinkt bij de vezels, anders doen ze hun werk niet. Heb nl. een tijdje een stoma gehad en moest toen vezels "tellen" om niet te weinig binnen te krijgen. Maar als je niet voldoende bij drinkt werken de vezels meer tegen dan mee.
Hahaha... De enige die IK ken is om te eten.. Lijnolie is voor meubels. Tenminste dat kom ik tegen als ik Google.
Yeah!!! Ik denk dat ik ook maar eens een topic hierover moet openen, misschien werkt het bij mij ook zo goed!
Er zijn verschillende soorten thee die 'stimuleren' ;p (kijkje nemen bij bio theeën). Veel water, fruit (vooral dadels, pruimen/pruimensap, appels) geen banaan! (is juist weer verstoppend) en misschien all bran? Dat wil ook wel helpen Succes!