ik heb de sensi testen gebruikt voor mijn ovulatie en ook zangerschaps testen en die doen het goed hoor!!!! Goedkoopste gekocht (dipstick), want als je een onregelmatige eisprong hebt zoals mij, dan test je vaak en dat is een duur grapje steeds. Snelle levering! Discreet verpakt!
Ohja dat is ook een goede vraag, zit er veel verschil tussen de dipsticks en de andere testen van Z&K? Welke zouden jullie mij aanraden? -X- CherryBelly
CherryBelly, ik vind de dipsticks van Z&K prima werken. Als je eens een keer geen urine wilt/kunt opvangen, kun je de midstream doen, maar verder zijn de stripjes goed en het goedkoopst.
Hoi Mama09, bedankt voor je reactie. Misschien een hele domme vraag hoor, maar waarin is het 't makkelijkst om je urine in op te vangen...zonder al teveel poespas? Heb je daar speciale bakjes voor? -x- CherryBelly
Ik gebruik altijd een plastic bekertje. Je hebt ook vast wel van die urinecontainertjes, maar het kan net zo goed in een plastic bekertje.
@cherrybelly...ik heb ook de dipsticks en ik gebruik een plastic bekertje om in te plassen.... Denk er aan dat de TNT staakt dus kan het wat langer duren voor je ze hebt.
Ik heb mijn ovu-testen en zwangerschapstesten altijd bij Sensitest besteld. Goeed service! Er was een keer een envelop niet aangekomen, gebeld en ze stuurden dezelfde dag nog een nieuwe! Het past ook gewon door de brievenbus dus je hoeft er niet voor thuis te blijven of het ergens anders te laten bezorgen. Ik gebruikte de dipsticks ovulatietesten van sensitest met een plastic bekertje. Heel snel en makkelijk! Volgens mij testte een man positief met predictor?! Daar hoor ik in ieder geval veeeel slechte verhalen over. Succes met je keuze!
Dank je wel voor je reactie Joy. Klopt de TNT staakt... maar het geeft ook niet. Zoals je aan mijn banner kan zien, beginnen we officieel pas over ongeveer 3 maanden met echt klussen voor en beebje We zijn nu nog aan het klussen (lees echt klussen/verbouwen) in ons huis zodat alles klaar is voordat we zwanger zijn Maar lief dat je het nog effe doorgeeft Knuffel, CherryBelly PS: goede tip van dat plastic bekertje kan ik er tenminste niet naast....jeweetwel...