Heb voor de grap eens een kv 2v5 testje gedaan. Had omowit verwacht, maar ik zie in de verte een streep? Heb afgelopen weekend enigzins positieve ovutesten gehad en (kv) ovutesten nu (en laatste dagen) zijn negatief. Zit nu op dag 15 van mn cyclus van 29-33 dagen! Help!! Wat zeggen jullie????
dag 15, dan heeft hij gewoon op jouw ovulatie gereageerd. Vooral met zo'n tuurstreepje zijn daar al meerdere gevallen van bekend.
Vraagje, waarom zou je uberhaupt zo'n test doen mídden in jouw cyclus? Even los van het feit dat ik die hele te vroeg test manie nog nooit heb begrepen ik heb altijd alleen maar op of na nod getest
Ik zit nu waarschijnlijk rond 5 dpo. Ik was boven aan het poetsen en zag 1 test liggen, dus deed m voor de grap eens. Maar heb wel sinds gister ongikrampen die ik normaal echt nooit eerder heb dan mn ongie..
na een positieven ovu test is het eitje er niet direct, op z'n vroegst ca 24 uur en op z'n laatst ca 36uur na een LH-piek. Dus je kan niet al op 5 dpo zitten Daarnaast is een eitje met 5 dpo nog niet ingenesteld, dus is de kans extreem klein dat je al hormonen aanmaakt. Je zegt zelf dag 15 van 29-33 dagen cyclus. dag 15 klinkt niet als 5 dpo, meer als midden in de eisprong/net eisprong gehad.
Je hebt nog geen positieve ovulatietest gehad toch? Ik denk dat je eisprong eraan komt. Ik zie trouwens niets op je test.
Je geeft aan dat je ovulatietesten enigszins(?) positief waren? Wat versta je onder enigszins positief? Ik denk dat deze zwangerschapstest reageert op je naderende eisprong en niet op een zwangerschap. Mocht je vorige menstruatie een innestelingsbloeding zijn geweest dan was je test nu wel duidelijker geweest denk ik.
Klopt, dat weet ik! Had te snel gereageerd, zal nu dus hoogstens op 4dpo zitten. Ik weet ook dat dit eigenlijk niet kan, dus ik schrok ervan. Ik hou er wel rekening mee dat dit wel heel onwaarschijnlijk is. Maar wilde weten wat jullie hiervan dachten en weten
Ik heb geen idee wanneer mn ei normaal komt in mn cyclus, dus ben nu voor het eerst met ovutesten bezig. Heb ook geen idee of ik een lange LF heb of gewoon n laat ei...
Op 15 november waren al je ovulatietestjes van de afgelopen dagen nog negatief. Dan kun je nu toch onmogelijk op 4DPO zitten?
Vooralsnog: ik weet het echt niet! Als ik alle testen bij elkaar leg, dan zijn die van zaterdag en zondag het donkerst.. Ik ga nu nieuwe ovutestjes halen, kijken wat die aangeeft!
het donkerste of écht positief 'knal'? Want een donkere lijn is nog niet positief behalve als deze veel sterker knalt dan de testlijn. Ik werd er zo gek van hoe die streepjes werden dat ik dus na 1 maand gestopt ben met ovu testen.
Ahaaaa!! Dit is dus de reden! Ik d8 echt dat ik mn ei al had gehad, omdat de testen van afgelopen weekend iets opliepen. Ik vond het al vreemd De onderste is van vandaag! Found it!
dat lijkt me idd duidelijker hihi, klussen dus en over een dag of 2 zal je ei waarschijnlijk springen. daarna nog ongeveer 14 dagen wachten tot je kunt testen. succes!
als ik je trouwens een tip mag geven: gebruik volgende keer anders de testen van zwanger en kids. kruidvat zijn gewoon erg vaag vind ik. zie weinig verschil tussen positief en bíjna positief (en velen hier trouwens)
Ik vond deze idd ook erg vaag. Maar nu knalt hij toch wel. Ik dacht echt mijn ei al gehad te hebben, al dan niet met zekerheid, maar als ik de testen zo zag.. Eerst gebruikte ik die van Sensitest, maar wilde deze een x proberen. Maar vind ze idd toch vrij vaag en zet je vaak aan het twijfelen Geen zwangerschap, maar klussen!! Ben ik ff blij dat ik toch ben blijven doortesten!