Zwangerschapstesten/Ovulatietesten bij de Action?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door megacarls, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megacarls

megacarls Niet meer actief

Gisteren was ik bij de action en tot mijn verbazing zag ik daar doosjes zwangerschapstesten en ovulatietesten (eerder was me dat nog niet opgevallen).
    Voor 2 zwangerschapstesten betaal je 1,50 en voor 5 ovulatietesten betaal je 2,50. Ik was verbaasd ze daar tegen te komen en vroeg me af of het veilig/betrouwbaar zou zijn om ze daar te kopen (niet dat ik ze nog nodig heb). Omdat Action vaak dingen verkoopt die tegen T.H.T. datum aan zitten en dingen daardoor minder werken (denk aan zonnebrandcreme e.d.).
    Ik denk dat ik het zelf niet zou doen maar ik vroeg me af of iemand ze daar wel eens gehaald had en wat de ervaringen daarmee zijn. Het is natuurlijk wel echt heel goedkoop.
    Zelf testte ik eigenlijk altijd met 2 voor 5 euro van het kruidvat.

2. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb alles van ze gebruikt, prima testen. Ik had alleen met de ovulatietesten soms een heel doosje dat überhaupt geen tweede streep gaf, maar over het algemeen was ik zeer tevreden!

3. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.402
    1.180
    113
    Hoi megacarls,

ik kwam ze vorige maand ook tegen en meegenomen, zijn prima te doen, heb wel gelezen dat er ook minder goede ervaringen zijn.

Mijn lh piek gaf hij duidelijk aan, had ze puur gekocht omdat we rond die tijd het tijdelijk veilig moesten doen ivm nasleep part mola..

Dus ik heb goede ervaringen met de ovu testen. De zwtest moet ik nog uitproberen 😉

4. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    de zwangerschapstesten geven bij mij geen indrogers zoals sommige soms beweren over de action testen. negatief is dus gewoon helemaal wit

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ovulatie testen al een tijd in gebruik en geven altijd goed resultaat bij mij.

6. eefje1980

eefje1980 Actief lid

30 jan 2013
    127
    0
    16
    www.evelynspoppen.nl
    Met beide zeer goede ervaringen! Wat mij betreft een aanrader, zeker gezien de prijs!

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Heb alleen ervaring met de zwangerschapstesten en ben erg tevreden! Met kruidvat heb ik een keer een vals streepje gehad, met de action nooit gehad. En dat ik zwanger was knalde het teststreepje.
    Ik lees hier wel vaak dat ze minder gevoelig zijn dat kv testen maar dat kan ook weer positief zijn zodat je geen valse hoop krijgt met vage streepjes.

8. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Aanrader hoor! Gebruik ze al een paar rondes!

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier altijd gebruikt!!
    Ik heb maar 2 rondes positieve strepen gehad en dat was de eerste keer toen ik zwanger was en de 2 e keer... De rest vd 13 mnd omo wit..

De ovu testen werkten bij mij het beste

Moest wel lachen om je post, aangezien hier dagelijks action testen voorbij komen :D

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik heb er alleen maar goede ervaring mee. Niet zwanger witter dan wit echt geen 2de streepje.
    Zwanger een mooie 2 licht roze streep.
    Sommige hier vinden ze echt 20x niks. Misschien gewoon 1 proberen. Zo duur zijn ze niet ;)

Ovulatie geen ervaring mee. Ik die toen van de kruidvat gebruikt.

11. megacarls

megacarls Niet meer actief

Oh ja? Ik kijk hier eigenlijk nooit. Gezien we niet meer bezig zijn dus ik heb hier niks meer te zoeken. Ik vroeg het me gewoon oprecht af :D
    Fijn dat ze ook zo goed werken!

12. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

De zwangerschaps testen zijn prima, de ovulatie testen werken voor geen meter bij mij

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ah op die manier :D

Deel Deze Pagina