Hooi meiden, ja de titel zegt het al wie heeft hier ervaring mee? zijn dit betrouwbare en goede testen? Liefs!
Ik heb de dipsticks van sensitest gebruikt en die gaven keurig aan dat ik niet zwanger was toen ik het ook niet was en gelukkig kreeg ik ook direct een positieve test toen ik wel zwanger was geraakt (de dag na NOD getest). Succes!!
Mijne bleef keurig wit toen ik niet zwanger was. Over een positieve test kan ik helaas nog niet mee praten....
ik heb de test gebruikt, en heb goede ervaring er mee, de eerste ronde heb ik deze gebruikt toen bleef ie wit omdat ik niet zwanger was, en vanmorgen had ik een positieve test
Vanmorgen????? Gefeliciteerd meid!!!!! Wat super voor je (IK ga er vanuit dat ik je nog niet heb gefeliciteerd in een ander Topic) Dikke knuffel!!
Ik zag net in mijn mail dat ik mijn x-tra sensitive testen morgen kan verwachten. Ik ben zo benieuwd!! Morgen is het ook net toevallig 6 dagen voor mijn NOD. Zou het een teken zijn Ik heb mezelf beloofd te wachten tot 3 dagen voor NOD (vriend en ik zijn dan 11jr. samen)8) Maar goed ik ken mezelf en ik beloof wel vaker wat
ik heb alle zwtesten van sensitest gebruikt (leuk voor de variatie in t plakboek) maar ik ben tevreden over allemaal met sensitive 2 dagen voor nod positief