aangezien mn handtekening,onregelmatige cyclussen dacht ik toch echt dat het nu wel weer zou dalen zit nu alweer op dag 38 en voel totaal niets..paar dagen terug zere tepels dus dat houd in " ik word ongesteld" dag later was t weg en nu is het er weer. en voel helemaal niets! soms wat steekjes maar heb ik ook als ik ongi moet worden. wel rommelende darmen terwijl ik me eigen helemaal volgegeten heb. ben benieuwd en hoop op wat leuks natuurlk en anders maar snel ongi worden want een cyclus rond de 66 NIET WEER. als ik ongeveer bij dag 50 zit ga ik denk testen, ja het wachten duurd nog een poos maar aangezien me cyclussen weet ik het nooit en test k miss wel voor niets! wou dit gewoon even kwijt
Je cyclus begon idd steeds korter te worden, wat jammer!! Maar misscien is het wel juist goed nieuws? Even doorbijten, ik duim voor je
Hi Stellaa, Jammer hey dat wachten op je ongi..... Ik zit vandaag op cyclusdag 45... Heb precies hetzelfde als jou, soms gevoelige tepels en al 2 weken steekjes, maar verders helemaal niks. 3x testen en negatief... Gr Cas
Wat vervelend dat je elke keer zolang moet wachten! Maar als ik naar je cyclussen kijk zie ik dat ze steeds korter worden, dus ik hoop voor je dat het gewoon raak is!
hee meid. al 3x negatief, jeetj. en nog een ongi? het is zo rot met een onregelmatige cyclus, ikken het. we hebben indd precies tzelfde. hoop dat het toch wat goeds mag betekenen . en voor jou ook nu of volgende maand!
ja op dag 36 dacht ik van als ik nu ongi word dan is dat wel weer mooi iig niet zo heel erg hoog meer. maar neehoor zit op 38! hopen maar op wat ik t liefste zou willen he
zit morgen op dag 41! een na langste cyclus van al me cyclussen. maar die 66 zou toch gwn een uitschieter zijn geweest, hoop niet weer . voel ook niets!
hey, hier dag 47... en nog steeds helemaal niks.... Dit is de 1ste keer dat ik zo'n lange cyclus heb. Snap er helemaal niks meer van... Durf geen test meer te doen, want die zal toch negatief zijn... Stellaa, heb jij nog niet getest of wacht je echt tot dag 50.?
ach meid, en je voelt je ook niet raar? nee ik heb ook nog niet getest..durf het gewoon niet. toenmet die cyclus van 66 zijn er al een hele zooi doorh1 gegaan! dus ik stel t nu extra lang uit. maar die 66 was echt gwn een uitschieter maar morgen zit ik weer op 41. wat ik wel heb is puistjes altijd paar rond ongi maar na die paar zijn ze ook echt weg en geen andere puistjes en nu komen en gaan de puistjes, zijn er niet veel hoor. en me tepels deden zeer net als altijd met ongi dus ik dacht me ongi komt er wel aan.. nu hebk soms paar dagen geen last en dan paar dagen wel. ook hebk paar x meegemaakt nadatk me had volgegetenme maag TOCH borrelde zoals gister borrelde me buik ook maar niet dat je dat hoort zown knorrig geluid maar echt alleen t gevoel. kan al1 maar afwachten nu en als ik het echt niet meer volhoud miss waag ik dan wel eerder een test. * alsk op me borsten drukd an doet t ook zeer.. is vaak zo met zere tepels hebk altijd voor ongi maar nu hebk t al een week datk dr last van heb. ik duim voor ons meid!!!
en mochtk niet zwanger zijn dan liever nu dan morgen ongesteld! maar ik begrijp nu pas dat jij al een negatieve test in handen heb gehad..of lees ikt verkeerd? miss naar de dokter voor een bloedtest? of overpaar dagen weer..aangezien t hcg om de 2 dagen verdubbeld, maar ja cyclusdag 47..hoorje toch al wat te zien? maar ja bij sommige word het hcg sneller aangemaakt dan bij de ander ,lees vaak genoeg dat vrouwen eerst negatief en dan positief testen! Knuf
pff ik kom nu met een heel onsmakelijk verhaal. ik ging net naar de wc om te !@@%#$. maar waneer ik drukte zegmaar deed t zeer onder in mn buik. en t komt maar niet :-$. het is niet zoals dat je hard moet persen t eruit te krijgen. maar dit is echt raar of k niet meer kan drukken doet gwn zeer in me buik heb net zwetend op de wc gezeten. tis net of er iets voor zit waardoor je je behoefte niet kan doen. sorrie maar weet niet of mensen zich hierin herkennen..tis echt geen pretje :S. en moet nog steeds naar de wc maar ik drink ff lekker wat water en daarna ga ik weer eens..pff
hallo dames..tenminste voor de gene die t lezen! gisteravond toen ik me bed inging heb ik eerst lekker tv gekeken en werd me toch misselijk. vanacht ben ik wakkergeschrokken en kreeg zowat geen lucht meer ik was toch aan het kokhalzen. niet overgegeven. pfff.
hey stellaa, Heb je nog geen test gedaan, omdat je zo misselijk was.??? Het is wel raar dat je afgelopen nacht misselijk was. Ik heb al 3 keer getest sinds mn NOD, maar 3x negatief... Ik druf ook eigenlijk niet naar de dokter te gaan, omdat ik toch bang ben dat er daar ook negatief zal zijn. Heb wel wat last van steken, maar niet zoals ik ongi moet worden. Ook wel gevoelige borsten en soms wat last van maagzuur, maar dat kan ook tussen mn oren zitten.. groetjes Cas
Hoe gaat het met Stellaa.? Nog niks.? Ik zit morgen op CD 50.. Kan morgen bloed laten testen bij de HA. Hoop dat ik dan eindelijk van die onzekerheid af ben.. Groetjes Cas
he emeid, kheb al week last van die zere tepels:s meestal benk dan ookongi maarnixhoor. kga morgen testen! heb sinds paar uurtjes om de 5minuten een felle steek links :x hoe is t bij jou!!
Hoi Stellaa, Ik heb een tijdje geleden ook heel erg last van mijn buik gehad. Het komt een beetje overeen met wat jij hierboven beschrijft. Iedere keer als ik mijn buikspieren aanspande bijv. bij het gaan zitten, gaan staan, gaan liggen, bij het naar de wc gaan, had ik hele erge steken links in mijn onderbuik. Gelukkig was het na 4 dagen gewoon weer over. Maar wat dat nu eigenlijk is geweest weet ik nog steeds niet. Ik ben 4 weken daarvoor gestopt met de pil, dus misschien dat het daar aan ligt (in mijn geval dan). Ik hoop dat je inmiddels van die nare klachten af bent