erg onzeker

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bloemetje86, 2 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje86

2 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal ben hier nieuw dus zal me even voorstellen. ben 26 jaar en heb 6jaar een relatie waarvan we 4jaar samenwonen. Nu hebben we besloten voor ons eerste kindje tegaan.super spannend natuurlijk! ben eind juli gestopt met de nuvaring en 1aug gewoon ongesteld geworden. Dus zoals het hoort eigelijk. Maar nu weet ik niet precies wanneer ik ongesteld had moeten worden. Ik dacht zelf de 29ste omdat er dan vier weken tussen zit net als normaal. Maar ben niet ongesteld geworden dus heb ik vandaag een test gedaan. en die was kei positief;) maar ben nu erg bang dat ik misschien tevroeg heb getest en deze hellemaal niet klopt! Ik wil dit zo graag maar ben ook bang dat ik me voor niks blij zit temaken. En de al bij de eerste ronde is natuurlijk wel erg snel!

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    nouw, een positieve test is gewoon een positieve test! Jij mag je bij de gelukkige rekenen die in een ronde zwanger raken, gefeliciteerd.

Bel komende week de verloskundige waarbij je onder controle wilt en plan de eerste afspraak. Succes. En als je onzeker blijft, test je morgen ochtend op nieuw, je bent inderdaad al een dikke week over tijd, dus die moet dan wel positief zijn.
    En ooh, vergeet je niet op te geven voor MOEDERS voor MOEDERS

3. bloemetje86

2 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je leuke reactie. En ik weet inderdaad dat ik dan erg veel geluk heb! je hoort het vaak anders hellaas!

4. bloemetje86

2 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    erg bedankt ook voor de goede tips!:)

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

bloemetje86, zou zeggen zet een foto op zp?! kunnen we me kijken...
    maar een positest is zwanger...

Dus gefeliciteerd!!!!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar ovulatie en zwangerschapstesten.

7. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Spannend :) fotootje zou leuk zijn ;)

8. bloemetje86

2 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    zal een van de komende dagen weer een test doen om het zeker teweten. hier zal ik dan een foto van maken en kijken of ik die erbij kan zetten. (ben niet zo handig met de comp.zeg maar)haha. Gister was het allemaal nog zo onwerkelijk. Begin me al wat zekerder tevoelen. Heb al last van kleine kwaaltjes(misselijk en gevoelige borsten) maar dat hebben we er natuurlijk voorover! Ik kan gewoon niet begrijpen dat wij zoveel geluk hebben! Ik heb in mijn leven best wat tegenslagen gehad en dingen die voor andere mensen heel van zelfsprekend waren daar heb ik echt mijn best voor moeten doen. En dat we dan nu zoveel geluk hebben is het tegenovergestelde! Maar ben er echt suuuuper blij mee natuurlijk! Nu maar hopen dat het wondertje blijft zitten. en dat we het in mei mogen verwelkomen!:)

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ja hoor meid je bent hartstikke zwanger. Gefeliciteerd. Het begin is altijd zo onwerkelijk.

10. Tamy

Tamy Actief lid

22 nov 2010
    181
    0
    0
    Sommige mensen hebben ook alle geluk!!!!!! Gefeliciteerd meid. Nu even rustig adem halen. De rest gaat bijna helemaal vanzelf, nou ja de komende 9 maanden dan he.

Wat Bjanc, zegt en heel veel succes!

11. bloemetje86

2 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle leuke reacties. het is toch fijn om ergens je ei kwijt tekunnen.

Deel Deze Pagina