Hoi Dames, Ik heb een vraagje, Ik heb hier sensitest ovulatie testen liggen. Zou ik die ook savonds kunnen doen? Net na mijn werk? Of loop ik dan misschien mijn ei mis?
Ja dat kan. Ik moest 2x per dag testen en dat was in de ochtend en in de avond dus volgens mij is dat geen probleem
Hoi mamma2be, Zit er geen beschrijving bij? Ik heb de dipstick ovutesten van z&k en daarin staat dat je kunt testen tussen 10.00 en 20.00 uur. En geen ochtendurine mag gebruiken. groetjes, moontje
kan prima hoor! ik deed ook altijd de ovutest als ik uit mijn werk kwam, dus einde vd middag. Wanneer ik dacht dat mijn ei eraan zou komen ging ik over op 2 keer testen en deed ik het vaak 's ochtends, en soms ook nog een keer s'avonds voor het slapen gaan
Het tijdstip De test kan op ieder moment van de dag worden uitgevoerd. Het liefst NIET met ochtend urine. Het is wel belangrijk dat het testen op alle achtereenvolgende dagen ongeveer op hetzelfde tijdstip gebeurt. Dus als ik het savonds rond 6 uur doe maakt het dus niet uit?
Zo te zien niet dus. O ja, bij de mijne staat ook nog dat je 2 uur voor het testen niet meer mag drinken.