Hallo allemaal, Ik zit vandaag op 13 DPO. De test lijkt me te licht voor deze dag? Ik heb 1x miskraam gehad met 8wk, en 1x met 4wk. Toen was de test ook heel licht, maar wel lichter dan deze. Toen kon je hem bijna niet zien. Wat denken jullie, is deze ook te licht ? Liefs Romy
Voor 13 dpo vind ik m prima hoor! Ben je sowieso zeker van je eisprong? Ik vind dit een 12/13 dpo test. Bij 10/11 is hij lichter. Dus nee helemaal prima! Gefeliciteerd
Dit was bij mij een streepje met 10 dpo. Maar hcg is bij iedereen verschillend. Hoe zeker ben je van je eisprong?
Mijne was ook niet heel veel duidelijker hoor 13 dpo na icsi! Ik testte dan wel niet met een predictor maar een etos test maar zag er niet persee veel donderder uit!
Ik vind hem ook wel wat licht, maar bij een innesteling rond 10dpo is het een prima streep Je hebt geen pregnyl/ovitrelle gespoten na de tp toch?
Ik heb geen pregnyl oid gebruikt inderdaad. Ik had op 9 DPO wat innestellings bloed. Laat het asjeblieft goed zijn deze keer..
Ik duim ook met je mee! Voor nu ziet het er goed uit, doe overmorgen opnieuw een test en kijk of het oploopt
O wat spannend zal het voor jullie zijn. Ik snap dat je nog niet overtuigd bent door dit streepje, maar het kan echt! Het enige wat je kunt doen is hoop houden en afwachten. Voor nu ben je zwanger!
Dankjullie wel. Ik ga morgen ochtend weer testen. Ik weet dat ik pas na 2dg moet testen maar morgen is mijn officiële testdag. Ik laat het jullie weten!! Ik hoop zó dat wij een keer geluk hebben. 3x is scheepsrecht toch? Ps hij is nu wel iets donker opgedroogd volgens mij.
Ik vind het al een mooi streepje hoor! Voor nu in ieder geval dik gefeliciteerd! En nu keihard duimen voor een plakbaby, zodat we je over 8 maanden nog eens mogen feliciteren
Ik vind het een mooie streep hoor voor 13dpo! Dit was mijn rijtje. Op 12dpo nauwelijks wat te zien en op 14dpo kon in er ineens niet meer omheen. Bekijk bijlage 614017 Ik duim voor je dat je testen mooi oplopen!
WoW flamingo! Jij hebt 13 DPO niet eens getest zo te zien, wat goed! Haha. Dankjewel Poolvos. Ik hoop dat dit goed gaat. Onze 13e cryo terugplaatsing. Oké. Weet dat het heel slecht is, maar toch net weer getest. Ik weet het, ik maak mezelf gek. Zien jullie verschil ?
Helemaal niet slecht hoor Daar doe je niemand pijn mee. Doe lekker wat jij goed vindt voelen Ik vind de avondtest iets donkerder. Als je nu morgenvroeg weer test, vergelijk hem dan met de test van vanmorgen. Sommige dames testen s avonds wat donkerder.
Ik vind ook dat je een mooie test hebt, hopelijk deze keer gewoon een plakbaby. In ieder geval durf ik je wel te feliciteren, je bent gewoon hartstikke zwanger!!!