Welke test geloven?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aaricia, 10 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aaricia

Aaricia Lid

9 mei 2019
    41
    12
    8
    Vrouw
    Hey dames!
    Ik ben midden april gestopt met mijn pil en heb de 22e mijn bloedingen gehad. Daarna ben ik vanaf dag 9 beginnen testen voor ovulatie... Eerst begon ik met de dubbele indicator van clear Blue maar deze waren snel op. Daar had ik al op dag 11 een knipperende smiley. Daarna heb ik de gewone van clear Blue genomen. Waardoor ik dus enkel geen smiley of wel een smiley kon zien. En de daaropvolgende dagen geen smiley dus. Ik heb er dan de action testen bij genomen omdat clear Blue best wel duur is. En op dag 17 heb ik getest en had ik een vage lijn. Dag 18 heb ik s middags getest en kreeg ik volgend resultaat (zie foto). Dan heb ik s avonds die dag om 20u met clear Blue getest en had ik een smiley! Maar tegelijk ook nog eens getest met action maar daar weer een vage streep.... Wat denken jullie? Ovulatie of niet?

Bijgevoegde bestanden:

esklessebes vindt dit leuk.
  2. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Ik vind deze wel positief.

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Deze is niet positief. De test lijn is lichter dan de controle lijn.
    Heb je al een natuurlijke cyclus gehad?
    Laaste bloeding is denk ik nog een pilbloeding geweest klopt dat?
    Als je de lengte van je natuurlijke cyclus niet weet is het zonde om al zo vroeg net dure testen te beginnen .
    Doe de action eerst of bestel dipsticks bij bijvoorbeeld zwanger en kids.
    Als je dan een hele donkere krijgt zoals deze kun je evt de cb grbruiken ter bevestiging.
    Zou iig einde van de middag nogmaals testen in de avond.

4. Aaricia

Aaricia Lid

9 mei 2019
    41
    12
    8
    Vrouw
    Dus de smiley van clear Blue best niet geloven dan? Het is inderdaad de 1 cyclus na stoppen met m'n pil..

5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Als je een smiley had dan was dat je piek :)

6. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Zeker de smiley wel geloven. De roze zijn heel betrouwbaar. De actiontesten werken gewoon niet bij iedereen. Ik vind ze echt ruk. Nooit mijn piek mee gevonden. De paar CB zou ik ook laten voor wat het is. Die zijn ook niet zo top. Geven soms heeeeel lang een knipperende smiley en soms nooit een vaste. En zijn ook nog eens bizar duur.

7. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113

Mijn positieve ovulatie test zag er ook zo uit. En zie mn onderschrift.

Wat je kan doen is doortesten en het vooral gezellig hebben.
    Als je action test de dag erop weer zo goed als bijna wit is zou ik het nog een keer gezellig hebben.

8. Aaricia

Aaricia Lid

9 mei 2019
    41
    12
    8
    Vrouw
    Ik denk dat ik ze intussen wel geloof... Vandaag weer een action test gedaan en het resultaat was idem als op de foto van gisteren. MAAR de voorbije 2 dagen was ik enorm misselijk niet normaal. En vandaag heb ik OVERDUIDELIJK 'eiwit' afscheiding.. en veel zelfs. Dus ik ga er maar op vertrouwen en het lekker gezellig hebben ;) ;)

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dat zeg ik niet. Maar zou niet mn hele cyclus ermee testen tenzij je een hele hoop geld uit wil geven.;)
    Zou de voordelige en ook betrouwbare eerst doen en als je duidelijk oploop of vermoeden op je ei hebt, er evt een cb tegenaan gooien.

Aaricia vindt dit leuk.
  10. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Een soortgelijke streep werd bij mij echt een wolk van een dochter

Aaricia vindt dit leuk.
  11. Joolel

Joolel Niet meer actief

Denk het ook wel. Heb met de actiontesten nog nooit een piek kunnen vinden. Werken voor mij voor geen meter.

Aaricia vindt dit leuk.
  12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Niet iedereen heeft een hele donkere streep. Dus dit kan idd zeer positief zijn voor jou. Ik heb ook nooit donkere teststrepen, hoe vaak ik ook test op een dag. En ik weet 100 procent zeker dat ik elke keer een eisprong had ivm cyclusanalyse door de gyn en bloedonderzoek.

Party ze in bed/bank/keukenvloer

Joolel, Aaricia en Izzie7676 vinden dit leuk.
  13. Aaricia

Aaricia Lid

9 mei 2019
    41
    12
    8
    Vrouw
    Wat leuk! Gefeliciteerd!!

Izzie7676 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina